Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Havner snart i psykiatrien nå, hvilket jeg ikke vil eller mener er nødvendig.Men har nesten ingen rundt meg som kan gi meg den støtten jeg trenger nå. Faen altså, føler meg nesten uansvarlig som har satt barn til verden nå. Der jeg går rundt dopet ned av medisin og somatiske plager

Hjelp..........................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje du bare skal gå i psykiatrien sånn at du kan begynne å være en ansvarlig mor!

Skrevet

Har du tatt kontakt med fastlegen din og snakket med h*n om dette? Han eller hun kan evnt sette deg i forbindelse med en psykiatrisk sykepleier som du kan prate med. Det trenger du ikke skjemmes for i det hele tatt!

Skrevet

Ja, det var ikke spydig ment!!! Det hørtes kanskje sånn ut! Men når du først havner litt i "problemområdet" er det vanskelig å komme seg ut, og du kan miste barnet og alt kan gå veldig galt! Skaff deg hjelp når du ser du trenger det selv! både for barnet ditt og din skyld!!

Snakker av erfaring da jeg selv har en pillemissbrukende mor, som jeg har hatt siden jeg var 3. Måtte ta meg av mine søsken men mamma lå å "sov" og nå snakker jeg ikke med henne for jeg har for mye "stopp" mellom oss...

Lykke til!!

Skrevet

Tusen takk til dere begge.De medisinene jeg tar har jeg fått skrevet ut av fast lege og psykiatrisk sykepleier.Jeg venter på psykolog og tok selv kontakt med familievern kontoret.Jeg har lagt alle kort på bordet med tanke på barnehage og skole.Er pedagog selv. Jeg ønsket bare litt "trøst " her inne

HI

Skrevet

Kjære kakebaker. Det gjør meg vondt å høre. Virker som du står oppreist i dag og det skal du være stolt over.Klem

HI

Skrevet

Var dette innlegget så kjedelig, får signere med nick da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...