Gå til innhold

Var alle prøvere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi var definitivt ikke... er 2 1/2 år siden jeg sluttet på pillen. Og mensen har hoppet og danset på kalenderen akkurat som den selv ville. Sambo er hjemme ca 5 dager i mnd, og da er vi IKKE alene i sengen.

 

Visste jo at vi kunne ende opp gravid, men tror vi har hatt sex 3 ganger i 2008 (oki noe mer.. men gsus). Og 2 1/2 år uten piller og ingen barn, vel så skjedde det nå da. Passet ikke akkurat veldig bra.

 

Han vil definitivt IKKE ha barn. Jeg er vettskremt, men tenker jeg blir klar. Og er ikke sååå fælt. Men som sagt litt sjokka.

 

Noen andre som ikke prøvde, men er gravid nå? Har inntrykk av at alle venter/ventet på IKM, driver med EL tester, har hatt flere MA/SA osv.. jeg har kun brukt bryllup.dk sin el-kalender.. i den tro at hvis jeg unngikk sex på de "verste" dagene så skulle det gå greit. Men den gang ei...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke for å være spydig, men det er jo lit lite tenkt av dere da. Egoistiskt att dere ikke beskytter dere i sengen viss dere ikke ønsker barn. Dere vet hvordan barn blir laget. Stakkars barn som må komme uøsket. Egoistiskt tenkt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spydig? Hvorfor skrive det? Du er jo dritt frekk! Var ikke din mening om vår situasjon jeg spurte om.

 

Tror forsåvidt at flesteparten av barna i denne verden ikke er planlagt. Betyr ikke at vi blir dårlige foreldre av den grunn.

 

Men synes synd på dine barn, som har en mor som ikke evner og se at vi alle har forskjellige utgangspunkt her i livet.

 

Og jeg har ikke sagt at vi ikke ønsker barn. Vi ønsker barn bege to vi. men vi trodde definitivt ikke at det skulle skje helt nå.

 

Kommentaren din er jo bare teit. Sånne folk som deg som gjør dette stedet svært trasig i perioder. Svar på det folk spør om, eller hold kjeft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stakkars deg. du tar jo fullstendig av. går ann å tenke seg om før en har sex da vet du. Hvem har sagt att jeg har barn, eller kommer til og få barn. Isåfall er det hverftall ett ØNSKET barn vi skal få når vi skal ha barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel rimelig å anta at du planlegger, har eller skal ha barn siden du er på denne siden?

 

Er ikke synd på meg, er rimelig oppegående jeg.

 

Må jo ærlig innrømme at jeg synes at det nok kan virke som at det er mer synd på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ikke blande meg jeg. men jer kan faktisk si meg enig i att det er egoistisk å få barn viss det er noe du liksom ikke hadde tenkt nå. Burde ha ventet til dere var klar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var heller ikke :)

Samboeren er i millitær tjeneste for tiden, men kommer hjem for godt i Juni. Vi har snakket om det noen ganger, bare for å se om vi virkelig passet så godt sammen som vi trodde, og vi lot det egentlig bli med det.

Men så kom han hjem i 4 dager da.. Og da var det gjort :)

 

Jeg ble kjempeurolig først, siden jeg var redd samboer skulle bli irritert eller sint, men da jeg fortalte ham det ble han kjempeglad! Nå kommer han hjem om 3 dager og bli her i over en uke. :)

 

Så nå skal vi bli foreldre 8.november! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...