Gå til innhold

Herregud.. Dette hadde jeg ikke trodd (intimt...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bf har vært borte en liten stund, han kommer hjem imorgen og jeg tenkte og overraske han litt :)

Har ikke hatt sex på en stund så jeg tenkte å barbere meg, og gjøre meg ren og pen.

Stod i dusjen, måtte sette meg ned å ta beina herregud magan er i veien, men da jeg skulle ta å barbere meg nedentil så hadde kjønnsleppene svulmet opp til det tredobbelte. Hadde ikke vært der nede påen stund, og ikke ser jeg ned dit heller pgav magen, men er dette normalt? Og hvorfor? Det var jo så forferdelig.. Fikk nå tatt bort håra, men ikke sikker jeg vil at bf skal kose og holde på når det så så ille ut. Flere som har opplevd noe lignende?

UFF! Jeg som bare ville ha sex.. mista liksom piffen og lysta..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, det er nok normalt.

Har det også slik, men det er vel pga den økte blodtilførselen til området :) Det blir som før etter fødselen.

Det kan jo være du er mer følsom der nede pga av det, så kanskje blir det en positiv opplevelse med sexen..

Skrevet

He he måtte flire litt når jeg leste det :-) jeg sliter jeg og med og se hva

jeg holder på med når jeg skal barbere meg og begynner nesten å le der jeg står og skulle ønske at halsen var lengre så jeg klarer se over magen liksom :-) sikkert et artig syn. ang hovne kjønnslepper tror jeg det er ganske normalt. Føler mine og er det. Viss det er lenge siden dere har hatt sex er han sikker klar uansett :-) når har du termin?

Jeg har 08.08.08 og gleder meg veldig. Lykke til med alt :-)

Skrevet

Ja hehe, jeg satt der på stumpen i dusjen å liksom hvordan skal jeg få til detta. Vond rygg og løst bekken hjalp heller ikke, men fikk da fjerna det jeg så, pluss minus litt småkutt. Ikke lett altså. Ja er nok helt sikkert økt blodtilførsel, men det så jo ut som et skrekksenario. Hjelpes, glad det meste blir normalt etter fødsel.

Har termin nøyaktig 1 måned og en dag før deg :) men når dette svulmet opp er ikke greit å si, som sagt har ikke vært der nede på en stund og skal si jeg fikk sjokk gitt. Jaja får håpe bf ikke legger merke til "afrikaleppene" mine (neger er ikke lov å si mer...:P)

Vil ha Sengekos :)

Skrevet

Koselig :-) Blir gøy å få på sommeren. Jeg har to fra før, en er født i oktober og ei i desember. Jeg er liksom så våken på kvelden og nå er jeg så selskapsyk at jeg vekker snart mannen her :-) hva skulle jeg gjort uten pc om natta :-)

Skrevet

dere skal ha i juli og august?

jeg har termin om 9 uker, å mine lepper er digre har blitt....herlighet......hovnet mye mer opp den siste måneden no asså....:S ikke morro.... bra det blir bedre etter fødselen da hvertfall ;)

Skrevet

Sliter skikkelig med å fjerne hår der nede jeg også,er i uke 38,og jeg har ganske liten mage,så lurer virkelig på hvordan de som har større mage gjør det,hehe:P......jeg fjerner ikke så mye da,bare det jeg føler jeg MÅ ta liksom...prøvde i går,og det blei ikke så bra,hehe:P

Skrevet

Har gitt opp å barbere meg nedentil. Fikk det rett og slett ikke til. Tar bare maskina og trimmer litt. Har ikke sjanse til å se hva jeg gjør der nede såh...Får være litt busk til etter fødselen nå.

Skrevet

Hehe, ja dette er HELT normalt! Selv jeg med ganske liten mage har dette problemet, og føler at jeg ser ut som et uvær nedentil... mannen min derimot, synes jeg er fiiin...?=/

Har vært slik hver gang jeg har vært gravid, og kan love deg at du blir normal igjen... er jo ikke så rart at det hovner opp, når det ligger en hel baby og tyrkker på nedover..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...