Lille L Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Fikk brev i posten, som svar på at jeg har søkt om bhg plass til dattern min.. I brevet stod det oversikt over hvilken bhg jeg hadde søkt i så står det.. Gitt prior. 09.. Betyr det at hun er nr 9 i køen da?? Skjønnte det ikke helt jeg;P
Lille Vitamin har 3 minier Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Vet ikke hvilke koder din kommune bruker jeg, men vet de har forskjellige. Man kan f.eks ha et funksjonshemmed barn, som pga dette kan komme før i køen foran andre, funksjonsfrske barn.
Lille L Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2008 Hm oke, fordi jeg har søkt andre steder også enn i min bydel og der stod det 99.. Men, når jeg fikk brev fra bydelen min nå så stod det 09.. Kanksje vi bare har vært heldige og hun er nr 9 i køen;P
Lille Vitamin har 3 minier Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Tviler på at det er nr i rekken det står for, men GUD det er lov å håpe *ler* )
Lille L Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2008 Haha jah *håpe håpe* skal ringe i morgen og høre jeg:)
trollmamma Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Nokon kommuner har det sånn at det er køsystem. Altså er du nr 9 så får du plass når dei 8 før deg har fått plass. Mens sånn som i den kommunen eg bur i, er det "tusenvis" av koder for kva plass du står på. Min minste har f.eks kode 4,13. 4 for "barn som ynskjer endring av plass" og 13 for at han er 3 åring. Så om mitt barn står på f.eks 9 plass, dei 8 forran meg får plass, men så søker eit barn som har bedre kode enn mitt barn, så ryker dy bak i systemet. Så har du ikkje gode nok koder så kan ein risikere å komme lenger og lenger bak
Lille L Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2008 åjaaa, da skjønner jeg.. Skal ringe dit og høre i morgen.. Takk for svar:)
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #8 Skrevet 9. mars 2008 Det er vel den koden alle i Oslo får om de ikke har noen prioritering, er jeg redd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå