Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk brev i posten, som svar på at jeg har søkt om bhg plass til dattern min.. I brevet stod det oversikt over hvilken bhg jeg hadde søkt i så står det.. Gitt prior. 09.. Betyr det at hun er nr 9 i køen da?? Skjønnte det ikke helt jeg;P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvilke koder din kommune bruker jeg, men vet de har forskjellige.

Man kan f.eks ha et funksjonshemmed barn, som pga dette kan komme før i køen foran andre, funksjonsfrske barn.

Skrevet

Hm oke, fordi jeg har søkt andre steder også enn i min bydel og der stod det 99.. Men, når jeg fikk brev fra bydelen min nå så stod det 09.. Kanksje vi bare har vært heldige og hun er nr 9 i køen;P

Skrevet

Tviler på at det er nr i rekken det står for, men GUD det er lov å håpe *ler*

:o)

Skrevet

Haha jah *håpe håpe* skal ringe i morgen og høre jeg:)

Skrevet

Nokon kommuner har det sånn at det er køsystem. Altså er du nr 9 så får du plass når dei 8 før deg har fått plass.

Mens sånn som i den kommunen eg bur i, er det "tusenvis" av koder for kva plass du står på. Min minste har f.eks kode 4,13. 4 for "barn som ynskjer endring av plass" og 13 for at han er 3 åring.

Så om mitt barn står på f.eks 9 plass, dei 8 forran meg får plass, men så søker eit barn som har bedre kode enn mitt barn, så ryker dy bak i systemet. Så har du ikkje gode nok koder så kan ein risikere å komme lenger og lenger bak :(

Skrevet

åjaaa, da skjønner jeg.. Skal ringe dit og høre i morgen.. Takk for svar:)

Skrevet

Det er vel den koden alle i Oslo får om de ikke har noen prioritering, er jeg redd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...