Gå til innhold

Har dere akvarium hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og i tilfelle: Hvilke arter har dere oppi det?

Vi har et lite akvarium med 3 typer tetrafisk, en algespiser, to mikke mus-platy og en ensom litt større rød en, som jeg ikke kjenner navnet på.

I tillegg kjøpte vi nå 3 guppyer som vi er spente på om vil trives :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har to akvarier.. I det minste (180 liter) har vi:

banjomaller, scalare, albinomalle, pansermalle, kuliåler og en pleco

I det største har vi tre store sølvhai, 1 stor black ghost, 1 stor pleco og to sjakkbrettpansermaller.

Skrevet

Vi har ett lite ett, og vi har 2 korallplaty, 2 mikkemus platy, en algespiser, en kampfisk (blå og kjempefin) og en sneglespiser- orange og svartstripete, aner ikke hva den heter.

Skrevet

Må være skikkeli stilig, Trassetrollet. Vi prøver bare ut dette, har hatt det nå i 3 mnd. Koser oss skikkelig, og alle lever og har det bra. Ønsker meg et større et i bursdagsgave :-)

Skrevet

*har en 375L

i den står det en bag med klær,et klaffebord etc (står da i boden, ikke plass for øyeblikket)

Har også en 30L som brukes til stearinlys etc...

Skrevet

Vi har et 375 l med malawi ciklider. Den mest fargerike ferskvannsfisken..

Skrevet

Tror det er et 70 l akvarium vi har, er ikke sikker. Vi har 5 voksne guppy fisker og en haug med baby guppyer, de får jo unger hele tiden. Vi har en algespiser,2 sånne sisker som spiser dritten som samler seg på bunnen, kaller de for støvsugerne, 2 svarte molly og 14 unger fra de( fiskene mine produserer unger i bøttesvis,hehe) også har vi 5 små, de som har en blå og rød stripe på seg, nesten så de lyser vet ikke hva de heter og ett par andre fisker som jeg heller ikke kan navnet på. Begynner å bli fullt i akvariet pga alle baby fiskene..

Skrevet

Vi har akvarium men har ikke fisk nå. Før vi fikk barn hadde vi piraya, nekter å ha det nå. Etter vi fikk barn har vi hatt diverse fisker. Det er gubben som har styret dette med fisker hos oss.

Skrevet

De røde og blå heter neontetra, tenker jeg.

Skrevet

Vi har et lite et med kobberpansermaller, svarttetra og en kampfisk som heter Spiderman!

Skrevet

120 liter:

4-5 guppyer

10 neontetra

4 siamesiske algespisere

3 maller

2 scalare

og 2 av en art jeg ikke husker hva er

Skrevet

er vel 150 l eller noe sånt og har en stor sjokolademalle som gjemmer seg og kommer frem hver gang det er mat eller noen tar handa oppi... den fisken er skikkelig skummel og grynter skikkelig når man tar han opp av vannet.

Ellers har vi vanlig selskapsfisk:-) Kjedelig men sånn er det i alle fall:-)

Skrevet

Nei.. har aldri fått lov til å ha akvarium av mamma etter at jeg spiste opp noen av fiskene når jeg var liten:P

Skrevet

Har en 250 l spøkelsesakvarium.....

og der bor da to gullfisk. en scalare, fire støvsugere, en ildål og to ildhaier.....hadde masse flotte fisker oppi der, men de har forsvunnet på en mystisk vis......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...