Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg så en dib-mann på ikea her om dagen, ikke spesielt fornøyd, nei. Har også truffet en annen en for litt siden, heller ikke begeistret. min egen holder ut hvis jeg dytter i han pølse på veien inn.

hvordan er din?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke det tema for imorgen ;-)

Skrevet

Digger det! Det er vanligvis han som spør om vi skal dra dit;-p

Skrevet

Han hater Ikea, slik han hater alle damebutikkene jeg drar han med meg i også :) Til gjengjeld er han veldig utholdende.. og særdeles lite klagete...hihi.. godt oppdratt ;-)

Skrevet

Tro det eller ei men...min elsker den type butikker...merkelig mann jeg har....hehe

Skrevet

Min mann elsker ikea. Men vi har saa forskjellig smak at jeg synes nesten det er en plage at han skal like ikea saa godt.. Blir alltid krangler naa vi er der.. Ser ogsaa mange andre par som krangler og da maa jeg alltid trekke paa smilebaandet

Skrevet

haha, det er vel min mann du sikter til :P han trives IKKE for å si det sånn. blir sur og grinete og nærmest sleper meg igjennom butikken og forbi alle de fiiiine tingene jeg vil se på! :D

Skrevet

Jeg HATER Ikea, gå rundt der og tråkke=KJEDELIG.

Mannen min synes Ikea er knall, men synes jeg er en kjedelig IKEA-makker.

Skrevet

lupp, hvorfor troooor du det? *knis*

Skrevet

hehe :P det ble ikke til at vi kjøpte gardiner i det hele tatt :D surpompen..;)

Skrevet

Min mann er som din mayaya :)

Skrevet

ikke en liiiiten gardin engang? :-o

hva kjøpte dere da da?

Skrevet

Jepp =)

Nå er min mann en som liker å ha det fint i hjemmet,er opptatt av hvordan ting ser ut.

Han er vel på en måte drømmemannen?Iallefall i mine øyne =)

Macho,er fenrik,jobber i forsvaret

og

utrolig dyktig til å tegne!Tegner alle barna i familien ;-)

( Gikk tegning,form og farge på vgs.)

Altså,en følsom mann i uniform som gladelig tar seg en tur på Ikea ;-)

Skrevet

Min HATER Ikea.

Han beskriver det som helvete, det er tom like varmt der påstår han hardnakket.

Ser gåsehuden kommer krypende sammen med panikken i øynene når jeg nevner IKEA...

Skrevet

gardinstenger, haha! og litt småting som jeg fikk slengt oppi vogna i full hast :P

Skrevet

He hates it with a passion!!!

Men skal jeg nå være helt ærlig, så drar jeg dit ikke med mindre jeg virkelig må jeg heller..:-p Har bedre ting å bruker tiden på.

Skrevet

Han blir ordentlig sinna bare jeg nevner navnet, og forbannet idet vi kommer frem til parkeringsplassen. Inne på ikea går han alltid 4-5 skritt foran frem tild et som vi skal se på fordi da vet han at jeg ikke kan stoppe å se på alt mulig annet samtidig hehe :)

Skrevet

gardinstenger uten gardiner? jaha, det blir vel fint.. hahaha.. må en tur til da, eller?

Skrevet

Vi har faktisk aldri vært på Ikea, så det vet jeg ikke, hehe!

Skrevet

Ikke noe problem. Han blir gjerne med. Blir bare ofte litt

dyrt da.

Skrevet

Jeg lever i troen på at han gjør det. Punktum.

Skrevet

Min mann syntes det er grusomt. Han svetter når han ser inngangen løper der inne rasker med seg det vi skal ha så ut. Så det er ikke han jeg tar med når jeg skal kose meg med shopping på ikea. For jeg ELSKER den butikken =0)

Skrevet

Han synes nok det er helt ok der. Men vi har nok hver vår avdeling... Han liker nok toppetasjen bedre enn meg. Mens jeg synes det er så morro å gå å titte på alle småtingene og duppedittene i underetasjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...