Gjest Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 NAM! Har hørt forskjellige anbefalinger, men siden trollungen her ikke har blitt påtvunget tran på noe tidspunkt begynte vi med Sanasol vad ca 14 mnd. Men glemmer det riktignok til stadighet....
overkill Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Frå ca. 1 år pga. at det inneheld sitrus. Er forresten sana-sol det same som sanasol?
Gjest rufusa Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Det er tran du skal gi, ikke sanasol ;-) Og du skal ihvertfall ikke gi begge deler
Lille Vitamin har 3 minier Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Vet ikke jeg heller. Men kanskje fra 1 år? Mine eldste får sanasol med tran på toppen i en skje. Minsten får d-vitamindråper. Ga dråpene til de var 1 år tror jeg.
mayaya Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2008 Ah, heter det Sanasol? Har ikke vært borti det på 20 år, jeg beklager feilen :-) Men poden her er straks ett, så da kan jeg vel starte da, eller?
Lille Vitamin har 3 minier Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 Joda kan gi begge deler ) Har iallefall min helsestasjon anbefalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå