Gå til innhold

Kvalme på kvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som er kvalme på kvelden?

Trodde først jeg bare innbildte meg det- og samboeren min sa det sikkert ikke var pga graviditeten fordi vi begge har hørt at man blir kvalm på morgenen! Men så leste jeg litt rundt om og så at det faktisk er vanlig å være kvalm på kvelden!

Er 7+1 i dag. Passer egenlig bra fordi jeg får gjort det jeg skal på dagen og blir kvalm utover ettermidag og kveld, det eneste det går ut over er treningen- og den får vell bare vike....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er også kvalm om kvelden..ALLTID! jeg blir så fysisk dårlig og ligger bare strekk ut på sofaen...nå har jeg også begynt å få halsbrann i de siste dagene, og føler meg ekstremt dehydrert, selv om jeg drikker aldri så mye vann=S

jeg er 9+5 idag..hadde håpet denne kvalmen skulle avta...

mine tips er for øvrig å drikke iskald eplejuice med isbiter da, men det kan bli mye syre...eller spise noe med stivelse( potetstappe f.eks nam nam)

ikke spis søtt eller fett...det er iallefall ille for meg=)

Skrevet

Hei :) Jeg er 6+ 6 i dag og er kvalm hver kveld fra ca kl 2100 og utover. Spyr ikke og er glad for det :) Ellers er jeg litt kvalm før og etter mat. Dette varierer fra dag til dag. Venninnen min er også gravid og kvalm på kvelden så det har helt sikkert noe med graviditeten og gjøre :)Gratulerer med spiren og lykke til videre :)

Skrevet

Jeg var kvalm på kvelden med begge mine gutter. Nå har det vært litt varierende. litt på formiddagen og litt på kvelden. Men ikke noe værre enn at jeg er ganske uvel.

Skrevet

Morgen, formiddag, ettermiddag, kveld. Hadde det bare vært morgenkvalme, hadde jeg vært en lykkelig kvinne! hehe! Ofte er det verst om kvelden, det kommer an på hvor sliten jeg er, og hvor mye/hva jeg har spist i løpet av dagen. Kvalmen min kommer i bølger. Den kan være ok i noen timer, og plutselig kommer kvalmen kastende på meg. :S Min mor påstår at det går over... Håper hun har rett! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...