Gå til innhold

Og da vant sosialistene valget i Spania.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 4 aar i regjeringa vant de igjen. Skomakeren som presidente!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk!!!!

Det var det jeg skulle få med meg før jeg køyet.

Supert at de vant igjen. Det blir jo gjort ting der nede da, i litt høyere tempo enn her i gamlelandet..

Skrevet

Ja, som at f.eks hu fitta vi ferska i aa stjele fra oss paa fredag kan gaa fri fordi alle lovene beskytter dem, og ikke vi som faktisk jobber 12 timer om dagen.

Skrevet

Det hadde hun nok gjort for ti år siden også..

Men de homofile i Spania er langt merlikestilt enn her i Norge, og med tanke på at det faktisk bare er 33 år siden Spania ble sett på som et uland så er det ganske imponerende.

Skrevet

..det gikk litt fort i svingene der, la meg forklare:

Beklager F ordet, men det er intet sammenligna med det jeg syns om det mennesket.

Saken er at her er loven saann at hvis du er ansatt kan du gjöre som du vil, stjele fra sjefen din og barna hennes? Jaaaada, vaersaagod, ta deg fram, fyll lommene og gaa fri fordi du har loven paa din side.

Klovnen Skomakeren er en saann liksom-sosialist som tar fra de fattige og gir det til seg selv, setter opp prisene paa alt, er liksomvenn med ETA som benytter seg av sjansen og fortsetter aa drepe (siste offer kun for et par dager siden).

Dessuten burde han gjöre noe med de öyenbryna sine.

Skrevet

Naa er det saa ille her at halvparten av befolkninga sliter masse med aa klare aa betale for huslaana sine, utallige forretninger har maattet stenge, mange folk har mista jobben og jeg syns det bare gaar nedover.

Det at f.eks homofile har mere rettigheter er vel den eneste tingen jeg syns er bra med Zapatero, dog det burde ha skjedd for lenge siden. Ja, og at han trakk troppene tilbake fra Irak med én gang han ble presidente for 4 aar siden.

Og nei, jeg syns ikke Mariano Rajoy og PP burde ha vunnet heller. Men han har hvertfall ikke saa sinnsyke öyenbryn.

Skrevet

Sorry, Balooa, men jeg sitter med msn i samme slengen her..

Problemet er vel gjerne at ikke all informasjon når frem til Norge.

Men jeg husker jo for en del år siden at en del spanjoler var motløse, for de to alternativene de kunne stemme på var i grunnen ganske håpløse og ikke så fjene fra hverandre..

Skrevet

Sorry KaMa men jeg sitter her og maler et bilde som skulle ha vaert ferdig for flere dager siden.. Blir stressa fordi det bildet har flaksa rundt i hodet mitt i flere uker naa, men i morgen er det slutt, absolutt siste frist for innlevering der de lager ramme for lerret, hvis ikke faar jeg ikke gitt det i tide (bryllup).

Problemet mitt er at siden fredag er jeg i dritthumör fordi vi har ferska enda en ansatt i aa stjele fra oss som familie, og DET er noe som irriterer meg mer enn de fleste innser. Og de har selvfölgelig hele jaevla loven bak seg. Uansett hva jeg gjör for aa bevise at de stjeler saa er det en eller annen klovnelov som dukker opp og forsvarer dem.

Paa de nesten 8 aara jeg har bodd her har jeg sett masse framgang paa de aller fleste omraader, men jeg veit ogsaa at EU staar bak en del nye lover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...