overkill Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Jammen er det mange evneveike nick å sjå her inne. Dårleg fantasi og begredeleg ordforråd verkar til å vere ei utbredt liding på dib.
Monajenten Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Ja, det har du rett i. Bare se på deg selv, et utmerket eksempel på nettopp det innlegget ditt handler om.
cherry coke Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Hehehe...Men Mallefisk da=) Kjeder du deg ikveld? Synes faktisk du er litt underholdende.=)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Du har jo ikke akkurat bra nick sjøl heller da. For mallefisken jeg har i akvariet mitt er STYGG!!! Så for meg er det ett stygt og ekkelt nick.
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 Ikke gidd å hiss dere opp damer... SIkkert bare Malin som er på navnetokt igjen
Monajenten Skrevet 9. mars 2008 #9 Skrevet 9. mars 2008 Hihi, vi er skikkelig på nett vi, mayaya;-) Hvis jeg noengang får en jente til, skal hun forøvrig hete Maya;-)
trollmamma Skrevet 9. mars 2008 #10 Skrevet 9. mars 2008 hehe Liker å diskutere eg. Som du kanskje har merka Mitt eige nick, blei til i rein desperasjon, då ingen navn eg kunne tenkt meg var ledige hehe. Trur det gjeld for ganske mange her inne.
Rekecabaret Skrevet 9. mars 2008 #11 Skrevet 9. mars 2008 nå som jeg leser det på den andre måten er det plutselig mye hyggeligere…
Jenny-penny Skrevet 9. mars 2008 #16 Skrevet 9. mars 2008 Dårlig fantasi? Det er jo du som nettopp har startet to nesten like debatter her inne... Tyder ikke på at din fantasi er så mye bedre:) Lurer egentlig veldig på hva barnet/barna dine heter.
overkill Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #17 Skrevet 9. mars 2008 No var ikkje valet av nick i nærleiken av å vere like viktig for meg som valet av namn til bornet mitt. Så eg motstrider at innlegga er like. Håpar du ha lagt litt meir iver i val av namn enn av nick...
Jenny-penny Skrevet 9. mars 2008 #18 Skrevet 9. mars 2008 navn og nick er veldig likt. Så lagt mye tanke bak å bruke Jenny som navn til min datter, og føltes naturlig å bruke det som nick da jeg logget meg på her inne etter fødselen
overkill Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #19 Skrevet 10. mars 2008 Og Penny vart lagt til for rimet sin del?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå