Gå til innhold

Ribbeina mine!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy søren så vondt det er når hun ligger og kneker seg oppi der hele døgnet!!! Noen som har noen triks for å få henne til å slutte? Hjelper i blandt å dytte litt tilbake, men hun kommer alltid tilbake til utgangspunktet. Og alltid på høyre side!!!! AU!:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldigvis har ikke gutten min funnet fram til ribbeina mine :P men til gjengjeld får jeg knær ut i høyre siden, som er så vannvittig vondt av og til at jeg skriker ut, hehe, og det er nesten håpløst å få han til å slutte til tider..

Skrevet

sånn har jeg det også, på høyre side!!! det er skikkelig vondt og han driver på neste hele dagen, hver dag!! får en slags brennende smerte rett under ribbeina!! tar også gjerne imot tips;)

Skrevet

Jeg vil også ha tips... Sliter helt vilt med dette for tiden og har 7 uker igjen...

Skrevet

jeg har 11 uker igjen!!:/ og dette har allerede pågått i snart 2 uker sammenhengende..

Skrevet

Samme her, 7 lange uker, og synes jeg har nok med ryggvondtene om ikke den lille rakkeren skal lemleste ribbena min også;P he he. Dårlig gjort mot mammaen sin som passer så godt på henne;) De sparkene i siden er å foretrekke for meg, de er ikke i nærheten av like ubehagelige som de oppover, så spark i vei lille venn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...