Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får alle utovernavle i løpet av graviditeten?

Og når kommer den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror ikke alle får d men jeg begynner å få det og er i uke 33 nå..

Skrevet

Tror ikke alle får det nei, men min kommer ut. Denne gang kom den ut i uke 32, kom nok noe senere første gangen. Viss jeg skal ha på meg litt tynne, inntilsittende klær, så tar jeg en god remse med plaster og plasterer den inntil. Syns ikke det er så vakkert når den stikker rett ut :-)

Skrevet

Hadde ikke det med førstamann men begynner å komme nå med 2 mann,er 32+2 i dag.

Skrevet

nope. jeg har ikke fått det og har tre uker gjen til termin. det kommer an på hvordan navle man har i utgangspunktet.

Skrevet

Fikk det i ca uke 31. Er nå i uke 33 :)

Skrevet

Jeg har for mye flæsk til vanlig for at navlen skal vrenge seg.. Life is a bitch :P

Skrevet

Hei.

Vi har ganske forskjellige navler, min er i utgangspunktet som et dypt hull, det hullet har bare utvidet seg hos meg. så tror ikke jeg får noen utovernavle..

Skrevet

Samme her, før kunne man liksom ikke se bånn, nå er den bare rar og litt flatere, OG du ser bånn.. :) hihi... Får ikke håpe den kommer ut... holder nå..

Skrevet

Jeg vil ha, synes det er så fint jeg ;-)

Skrevet

He,he! Husets treåring oppdaget dette under påkledning på badet. Han holdt på å le seg ihjel! Trykket på navlen min,og den spratt ut igjen. Gjorde det en gang til,og lo så han holdt på å tisse på seg! "Men mamma! Det ser jo ut som en liten tissefant!!"..He,he! Måtte j le litt selv også da:)

Skrevet

jeg hadde i utgangspunktet innovernavel, men nå som jeg er i uke 38+5 har ejg ingen navel.. verken utover eller innover.. den bare er.

Skrevet

jeg er uke 35 og min har ikke kommet ut.. sambo venter i spenning, han vil så gjerne at den bare "popper" ut.. dersom baby sparker kan den se utover ut,men så går det jo tilbake til normal igjen med en gang:P...

Skrevet

Jeg er i uke 38 og har alltid hatt en bitteliten navle,merker den har strukket seg utover på en måte,men den er liksom for liten til å stikke ut,den er bare flat,så dette er ikke noe som plager meg..da er det verre med den brune stripa som går fra navlen og ned,men den er heldigvis veldig lys:),men uansett..det ser jo ut som hår:(

Skrevet

Den øverste delen av min navle peker bittelitt utover, mens den nederste delen fremdeles peker bittelitt innover. Snodig konstruksjon! Og når jeg hoster, så hopper hele navlen ut og inn...!! Jeg er 36+3.

Skrevet

Jeg hadde dyp innovernavel, med litt ekstra spekk rundt før jeg ble gravid.. Men det hjalp ikke så mye da jeg rundet 30 uker eller noe. Nå er den vekk, bare et mørkt område med snurp på ÆSJ! Den stikker ut som regel, men noen ganger er den flat eller nesten litt innover.

Får legge til at jeg alltid har hatt litt navnleskrekk, ikke klart å ta på den, men det har roet seg veldig ned. Den poppet ikke over natta..

Skrevet

Jeg har ikke navle i det heletatt jeg nå, hehe...:) Helt flatt der, hverken inn eller ut:) Hadde rimelig innovernavle tidligere.

Skrevet

på besøk fra andre tri. Min hoppet ut i uke 20 tror jeg! Har normalt en dyp navle, så det er litt snodig. Som en over, har den ikke kommet ordentlig ut over hele. Mer ut oppe enn nede! Lurer på om resten hopper ut snart, er i uke 27.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...