Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med dette? Datteren min har vært plaget på nettene 3 netter, uten at vi har skjønt hva det kunne være, og i kveld oppdaget jeg to vabler/utslett, en nederst på ryggen og en på rompa, med noen små utslett rundt. Jeg prøvde å ta på dem, og det virket som det var irriterende, men ikke ubehagelig. Kan det være elveblest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, vanligvis er det ikke blemmer med elveblest da, men røde lyse flekker over hele kroppen. Det der høres litt ut som vannkopper da...

Skrevet

Vet ikke helt om dette kan være elveblest, min datter var veldig plaget med elveblest. hun hadde store områder som var knall røde med noe blemme lignende midt inne de som var litt lyse. men det finnes flere variasjoner av elveblest fortalte to leger jeg var inne til. første gang så klødde de noe helt forferdelig og hun skrek mye og hadde ubehag. andre gang hun fikk så virket det ikke som om hun klødde så mye el hadde så mye ubehag. kom antagelig som en form for allergisk reaksjon mot ett eller annet som vi ikke klarte å finne ut av. men hun hadde store røde området begge ganger som gikk over hofter, skritt, lår, skuldre og rygg, dette var visst vanlig fikk jeg høre og ikke farlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...