Gå til innhold

stive fingrer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så plaget med stive fingrer for tida. Ikke spesielt hoven. Hva kan dette vere? er 36+2.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

som regel er det pga vann i kroppen, men du sier ikke noe om det da....

Skrevet

Jeg har også dette. spesielt om morgenen. Jeg spurte min JM om dette, da jeg ikke opplevde dette i mitt forrige svangerskap. Hun sa at det er ganske vanlig. Noen får det veldig tidlig, andre får det sent i svangerskapet. Jeg er nå i uke 40, og har kjent det et par uker. Det er faktisk et syndrom( som jeg ikke husker navnet på), men det hadde noe med væskeansamlinger i kroppen og nerver som er i klem. Ofte pga at man ligger med armene sammenfoldet( kan jeg bruke det ordet tro) om natten. Vi ligger jo ofte på siden såpass sent i graviditeten, og da bøyer man gjerne armene og hendene når man sover. Det er visst ikke farlig i det hele tatt, men bare ubehagelig. Du kan jo ta det opp med JM på din neste kontroll.

Skrevet

HAr ingen tegn til vann i kroppen...litt hoven i anklene siste dagene eneste.

Skrevet

hjertelig takk:) Tenkte meg det var noe slik, men måtte bare spørre da vet du:)

Skrevet

Vil bare tilføye at jeg heller ikke er hoven i fingrene, bare bena. Puh! De ligner på tømmerstokker for tida.

Skrevet

Har hatt hovne/stive fingre lenge, også sover de når jeg våkner om natta/morgenen. Noen som vet om det er noe som hjelper mot dette?

Skrevet

Carpal tunnel syndrom heter det og det kommer av at mediannerven står i klem i hendene pga av økt væskemengde i kroppen. 120 mg b6 pyridoksin tar bort symptomene hos dem som har Carpal pga av mangel på b6..tar ca en fjorten dagers tid før de virker...hvis du er veldig nær termin kan du trøste deg med at dette går bort etter du har født..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...