Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Er det muligt å få strekkmerker i uke 24? Dette er den 2.gravditet min og med føste fik jeg ingen. Uff, er det muligt!!!!?
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Er nok mulig ja :-( Jeg hadde INGEN strekkmerker sist før dag 1 påovertid da kunne jeg kjenne at magen sprakk og det kom mangen :-( Ikke fått noen enda til nå og håper jeg slipper flere..
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Uff, så kjedeligt. Magen er jo langt fra så stor som den kommer til å bliv. Dette kan bliv styggt. Håper fremdeles det bare er et eller annet som er borte i morgen tidlig! (Lov at håpe.)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Strekkmerker burde forsvinne rett etter fødselen dem også :-P Det hadde vært noe :-P
*Willow* Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Jeg fikk en masse strekkmerker i uke 13-14, med en gang magen begynte å vokse.....så ja, det er nok mulig..
Nætte;mortil2 Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Strekkmerker er styrt av en del hormoner.. Så de kommer når de kommer gitt! Fikk mange med førstemann og regner ikke med å slippe noe billigere unna nå, men smører for å holde huden myk så det ikke svir og klør... Anbefaler body butter!! Skikkelig god og fet krem, og med en lukt som var god og ikke for sterk..
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Strekkmerke i uke 24 her også !! Ble ganske så lei meg i grunn, for magen skal jo bli myyyyye mye større!! smører som en helt, selv om det er hormonelt. En ting er å få strekkmerker, en anna ting er å få det uten å ha smurt seg noe.. det tenker iallefall jeg
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 Jeg forstår ikke helt problemet jeg da.. Selv har jeg strekkmerker over nesten hele kroppen - knærne, hoftene, korsryggen, magen og brystene. Jeg vokste kjempefort da jeg var yngre, samtidig som jeg gikk fra å være tynn til å bli tykk, tynn igjen og tykk igjen.. Strekkmerker er kanskje ikke så fint, men det finnes verre ting. Dessuten er det mulig å fjerne dem, ihvertfall gjøre dem mindre synlig, ved hjelp av plastisk kirurgi. Mulig jeg kommer til å gjøre noe sånt når jeg er ferdig med fødsler... Vi får se =)
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #9 Skrevet 10. mars 2008 strekkmerker er ikke noe gøy, men tenk da jenter, vi har et mirakel i magen vår, å det er ingenting som slår det. Jeg trodde jeg skulle slippe unna med strekkmerker, når jeg gikk gravid sist. ikke hadde jeg lagt på meg noe særlig heller. MEN den siste mnd, la jeg på meg 20 kg i vann(30kg totalt), så da kom sannelig de strekkmerkene gitt....! men de er bare "skjønnehetsstriper" og et bevis på at du har hatt ett mirakel i magen;) vi må bare tenke slik jenter...! men uannsett, så er ikke strekkmerker det verste. jeg har hatt strekkmerker på puppene lenge før jeg ble gravid. vokste i rekordfart i ungdomsårene.....
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #10 Skrevet 10. mars 2008 Jeg fikk ingen strekkmerker på magen før i slutten av 7.måned. Da poppet de frem. Til slutt så det ut som jeg kom til å sprekke. Det ser fortsatt absolutt ikke pent ut. Når jeg er ferdig med å få barn så skal jeg få fjernet litt med laser. Jeg hadde også mye strekkmerker før jeg ble gravid, på lår og pupper. Men de på magen er mye større og styggere. Har mange som er over en cm brede. Blææ. Jeg hater strekkmerker, men det er verdt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå