Gå til innhold

Jævla sure drittutlending....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom en utlending på døren her før ikveld og leverte en lapp der det stod "Jeg er student og skal selge bilder. Ikke si nei takk før du har sett de" eller noe i den dur.

Så sier jeg, som sant er, at jeg er uansett helt blakk og har ikke råd til å kjøpe noe. SÅ sier han, "men jeg kan vise deg, så kommer jeg tilbake hvis du liker noe". Så sier jeg "men jeg er like blakk når du kommer tilbake, jeg har IKKE råd til å kjøpe noe....."

Han fortsetter å presse seg på og vil vise meg likevel. Jeg klarer jo ikke si nei, så han kommer inn i gangen og bretter ut et lass med bilder som "han" har malt.

"Ja, de var fine" sier jeg, "men jeg er fremdeles blakk!!! Beklager, men jeg kan ikke kjøpe noe!"

Så blir han pissesur, ser det på hele han. Han bretter sammen bildene, pakker de ned i bagen sin og snur på hælen mens han sier surt "hadet" før han bare spaserer rett ut døren uten å snu seg!!!

Jævla sure møkkaselger! Har hatt han på døren før, ca for 3 år siden. Samme lappen og samme suuuure tryne når jeg sier nei... Blir jo nesten redd her... Svær, mørk fyr fra øst europa, tyrkia eller noe i den duren...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skaff deg kuøye.. så slipper du å åpne neste gang :P

Skrevet

Ja, det høres jo ut som han har en drita festlig jobb, så han burde definitivt vært smilende og glad for ikke å ha fått solgt noen ting.

Skrevet

Hehe.....tror han håpet på et nypp der ja.................hoho=)

Også skal du være så forbanna kostbar=)

Skrevet

Ja, det skulle vi hatt!! Ser jeg han en annen gang, skalker jeg alle luker... (heter det det?)

Skrevet

Jo, men hvem faen vil kjøpe noe av den sureste mannen i byen?? Og han trenger jo ikke bli sur oppi trynet mitt når jeg sier 3-4 ganger at jeg ikke har penger!!

Skrevet

i morgen kommer kirkens nødhjelp også..så det er bare å gå i banken fuckface

Skrevet