Gå til innhold

Jævla sure drittutlending....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom en utlending på døren her før ikveld og leverte en lapp der det stod "Jeg er student og skal selge bilder. Ikke si nei takk før du har sett de" eller noe i den dur.

Så sier jeg, som sant er, at jeg er uansett helt blakk og har ikke råd til å kjøpe noe. SÅ sier han, "men jeg kan vise deg, så kommer jeg tilbake hvis du liker noe". Så sier jeg "men jeg er like blakk når du kommer tilbake, jeg har IKKE råd til å kjøpe noe....."

Han fortsetter å presse seg på og vil vise meg likevel. Jeg klarer jo ikke si nei, så han kommer inn i gangen og bretter ut et lass med bilder som "han" har malt.

"Ja, de var fine" sier jeg, "men jeg er fremdeles blakk!!! Beklager, men jeg kan ikke kjøpe noe!"

Så blir han pissesur, ser det på hele han. Han bretter sammen bildene, pakker de ned i bagen sin og snur på hælen mens han sier surt "hadet" før han bare spaserer rett ut døren uten å snu seg!!!

Jævla sure møkkaselger! Har hatt han på døren før, ca for 3 år siden. Samme lappen og samme suuuure tryne når jeg sier nei... Blir jo nesten redd her... Svær, mørk fyr fra øst europa, tyrkia eller noe i den duren...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skaff deg kuøye.. så slipper du å åpne neste gang :P

Skrevet

Ja, det høres jo ut som han har en drita festlig jobb, så han burde definitivt vært smilende og glad for ikke å ha fått solgt noen ting.

Skrevet

Hehe.....tror han håpet på et nypp der ja.................hoho=)

Også skal du være så forbanna kostbar=)

Skrevet

Ja, det skulle vi hatt!! Ser jeg han en annen gang, skalker jeg alle luker... (heter det det?)

Skrevet

Jo, men hvem faen vil kjøpe noe av den sureste mannen i byen?? Og han trenger jo ikke bli sur oppi trynet mitt når jeg sier 3-4 ganger at jeg ikke har penger!!

Skrevet

i morgen kommer kirkens nødhjelp også..så det er bare å gå i banken fuckface

Skrevet
:) Har aldri knepet beina så godt sammen... Men han hadde sikkert klart å skremme de fra hverandre... ;) Huff, skremmende fyr..
Skrevet

jo har hatt de på besøk en gang eller 2 de sier også alle at de har laget bildene selv, så hvorfor har de da alle like bilder?

Skrevet

I yrket hans så har han sikkert råd til trynepolitikk. Han trenger jo ikke å være smilende og blid heller.

Skrevet

hehehe... Ikke bare det, men det koster ca. 600 kr. for det minste... hadde jeg hatt 600 i lommeboken, så hadde det gått til noe annet enn de bildene der...

Skrevet

Nei, det trenger han jo ikke, men da må han ikke forvente å få solgt noe heller. Kanskje han sparer det til noen vil kjøpe??? Så blir han vanvittig glad og sprudlende? Syns bare det er så jævli irriterende, når jeg sier flere ganger FØR han pakker ut bildene, at jeg ikke har råd... så blir han liksom SÅÅÅ skuffet og sur når jeg ATTER en gang sier nei, og han må pakke ned igjen.... Tror han jeg lyver?

Skrevet

Kanskje det er hans ultimate hevn for at du ikke kjøpte noe?

Det var i så fall ganske effektivt. ;-)

Skrevet

Hehe, ja, han er ganske så smart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...