Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var innom FF sida mi nå nettopp..så ser jeg på Pregnancy Monitoren min (har VIP)..og der står det: "Possibly triphasic on day 27." Herregud, jeg skjelver nå...nå som vet om FF pleier å ha rett på slike? Har aldri fått det før på andre sykluser...

http://www.fertilityfriend.com/home/hali

Er så spent!!!

IKM 13. mars...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det var en fin kurve! :)

Trifasisk kurve er ikke et sikkert tegn, men det er nå ikke et dårlig tegn i hvert fall. :)

Blir spennende å se på torsdag.. :)

Skrevet

Ja dette var en spennende chart! BLir enda mere spennende å se temperaturen imorra!!!

Da jeg var gravid sist så steg og steg tempen, men den dagen jeg skulle teste så sank den, mye. Tok en test likevel, og den var positiv :-)

Skrevet

Ååå så utrolig spennende, og i dag har den jo steget ENDA mer!!!:D Ser veldig lovende ut for deg denne gangen, krysser alt jeg har for at du har en spire i magen XXXXX. Masse lykke til!!!

Skrevet

Nå er det på tide å teste!!!

Skrevet

Har to tester liggende..MEN jeg tør ikke å teste :(

Skrevet

Synes du skal ta en test i morgen!:D

Blir den neg så får du bare tenke at det kanskje var litt tidlig og ta en ny om noen dager. Har stor tro på at du er gravid:)

Skrevet

ojojojojojoj tror du er gravid jeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Test i morgen da......... :-)

Skrevet

Testa ikke, jenter!! Turte ikke :( men tempen min ser ennå lovende ut da..hadde 2 temper å velge mellom idag da...våknet under 2 timer før det vanlige tiden jeg pleier å tempe hver morgen, da var målte termometeren 37,06. Men så målte jeg igjen på det vanlige tiden og da var tempen på 36,95. Jeg valgte den første fordi den hadde jeg fått minst 3 timers sammenhengende søvn, den andre bare under 2 timer.

Men uansett, konklusjonen er at tempen er fortsatt HØY!!! :)

Skrevet

Åh, hjelp så flink du er som ikke tester.....

LYKKE TIL:)

Skrevet

Så nå veldig bra ut tempen din i dag også!:))

Jeg tror også at du er gravid! :))

Skrevet

Huff, jeg merker at jeg får lyst til å teste når jeg ser på tempcharten min ass!!

MEN JEG TØR IKKE!!!!!!!!! :(

Skrevet

Ja, tror nok at jeg hadde testet om jeg hadde din kurve også! :)

Har du test hjemme da?

Skrevet

Ja, 2 stk av Quick Respons sine tester..

Æsj, for en pyse jeg er ass!!

Skrevet

Får se om tempen er fortsatt høy imorgen, så tar jeg test da ;)

Skrevet

Ja, det må du gjøre da! :) La oss høre hvordan det går da -spennede dette.. :)

Skrevet

Ikke for å gi deg veldig høye forhåpninger, men det ser virkelig ut som du er gravid! Er tempen fortsatt høy i morgen synes jeg du skal svi av en test;) Tenk om du får to streker!!!:D

Skrevet

Jeg klarte å svi en test, jenter!! Takk for all støtten, det setter jeg STOR pris på :)

Vel, resultate ble: SVAAAAAKT POSITIV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ååå, er så glad nå!! Men tør ikke å håpe for mye..skal teste igjen etter ikm.

Huff, håper jeg blir lurt nå..

Men jeg er så glad!!

Skrevet

Jippiiiiiiii!!!!!!!!!!!:):):):) Sååå gode nyheter!

Gratulerer så mye!!!! Den blir nok sterkere om noen dager:)

Lykke til;)

Skrevet

Å, herregud så fantastisk! :) Kjempeflott.. :)) Tempen din er fortasatt høy og fin, så den testen lurer deg nok ikke! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...