Gå til innhold

festeblødning, eggløsning eller mensen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt usikker her nå altså. Trodde ikke det var tiden for mensen ennå, og kan da ikke huske jeg pleier å få så digre og ømme pupper ved eggløsning?? Hva er dette her da? Har småblødd, så vidt noen dråper, i 3 dager nå. Mensen kan jo også begynne sånn noen ganger. Har blødd noen ganger ved eggløsning tidligere, men det er da bare en dag, eller flere dager.

Kan noen egentlig forklare meg forskjellen på symptomene når det gjelder festeblødning, eggløsning og mensen?? Er symptomene de samme?? Eller er det noen forskjeller?

Blir litt nysgjerrig her. Har ikke planlagt barn akkurat nå, hadde tenkt å vente ørlite grann så vi kan få et vårbarn (vel i den grad det er en enkel sak å beregne), men har hatt ubeskyttet sex, men ikke kommet inni... (beklager detaljene her).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å gjøre spørsmålet litt enklere:

What's the difference?????

Skrevet

Enten er det ingen som gidder å hjelpe meg med noen svar her, eller så vet dere ikke svaret noe bedre enn meg!!!!

Skrevet

Men herregud da menneske. Hvordan i helvete kan vi som ikke kjenner deg vite hva som skjer med din kropp. Og står det noen steder at vi er forpliktet til å komme med noen som helst info om noe som helst på denne siden her?

Lurer du, så ta deg en tur til legen i morgen, eller så får du google rundt på nettet til du finner info som du kan bruke.

Så langt kan jeg si at for meg gjør alt sammen jævla vondt. Hvordan det er for deg er det altså umulig å si.

Skrevet

- humørsvingninger

- ømme bryster

- svimmel

- små blødninger

- trøtt

... ja... tror nok det kan gjelde alle tre tilfellene... Ikke greit å være kvinne nei!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...