*Wimsey* Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 hei hei.. er nå 6 dager til termin... våknet til morgen i dag og var bløt nedentill. ringte da inn til fredrikstad og de sa jeg skulle komme en tur.. har jo gått med 3 cm åpning siden sist onsdag.. fikk bekrefta at det ikke var vannavgang og at jeg nå hadde 4 cm åpnning.. hmmm.. dette er spennende altså.. tok ctg.. og den registrerte mange tak. og jeg har de enda.. ikke vonde, men må liksom konsentrere meg litt når de kommer.. nå håper jeg det eskjer noe snart.. i morgen eller sånn kanskje.. =)
*tybber* Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Så spennende da!! ) Masse lykke til! Hold oss oppdatert da! ;o)
Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Oi oi spennende! 4 cm ja...... hm..... det er jo de første cm som tar lengst tid. Jeg ville nok ikke ventet lenge med å reise til sykehus når riene blir mer merkbare:-) Lykke lykke til! Gleder meg til det blir min tur i Mai/Juni:-( lenge til.
*Wimsey* Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2008 skal holde dere oppdatert vettu... får håpe det skjer noe.. men men vi får se.. hun kommer når hun selv vil. =) (HÅPER DET ER I MORGEN) HEHE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå