Gå til innhold

Jeg sitter bakovervendt og kjører......?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helvete, kan ikke folk sette ungene som de selv vil da...............faen få litt selvtilitt til å plassere ungen som man vil da......................Aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh.........!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig... mine har vært så lange at det var fysisk umulig lenge før "reglane" seier at en kan "snu"dei:)

Skrevet

nei ærlig talt... Her sitter kona, bikkja, barna Ja selv jeg sitter bakover når vi kjører

Skrevet

pappa til to troll: er du sammen med trollmamma kanskje? så nicket litt lenger nede her.. :P

Skrevet

Ja man kan nesten lure på om alle må gjøre det, faens jævla hysteri!!!!!!!!!!!

Noen av disse kaklehønsene er til å gi opp!!!!!!!!

Skrevet

ja, jeg nekter ihvertfall å være hysterisk..

så jeg setter min 4 mnd gamle datter forovervendt, i framsete, med airbagen.. noe annet ville jo være hysteri!

Skrevet

Akkurat hva jeg mener, og alle andre skal da drite i det?? Eller skal de opprette en underskriftkampanje her på dib å få slike utesperret......................???

Høsnsegjeng...........!!!

Skrevet

Egentlig skulle jeg vært dau for lenge sia, både jeg og broren min.....Vi prøvde sikkerthetsselen første gang i -87, da pappa kjøpte en flunk ny mazda med 4 dører og seler i baksetet;-)

Utrolig at vi som ikke har sittet i bakovervendte seter i det hele tatt sitter her!!

;-)

Skrevet

Ja jeg også og resten av familien med tanke på 3 dagers kjøring hver sommer hver vei for å komme til ferieparadiset vårt=)

Ellers alt bare vel og bra med deg da....sånn utenom bilseler=)

Skrevet

Næh, egentlig ikke....Influensaen har satt seg hardt i heimen her:-(

Selv har jeg hangla i hele vinter med et eller anna i skrotten, men kjempa meg på jobb siden jeg kun har vært der i 2 måneder.....Så nå ligger jeg HELT flat på sofaen, og har funnet ut at jeg ikke kommer meg på jobb imorgen..

Så nå sliter jeg litt med dårlig samvittighet også;-P

Alt vel hos deg og dine da?

Skrevet

Det samme gamle...kjører med alle ungene foran i bilen og selv sitter jeg bakovervendt...............så du kan tenke deg=) Hehe

Skrevet

nei nei nei.

Dessuten er Trollmamma mamma til litt fleire troll enn to og hennes trollmann er på nattjobbing nå, derfor sitter trollmamma oppe så seint fordi ho ikkje vil legge seg aleine i kald seng uten nokon å varme seg på

Skrevet

og med 4 stk drittunger med 10 års mellomrom fra eldst til yngst så blir man mektig lei av alle de fuckings ekspertuttalelsene som kommer hvert jævla år!! har en fuckings garrasje som er overfyllt med barnestoler i 13 års varianter.. de som var effektive for 3 år siden er i dag regnet for å være dødsfeller.. den concorden jeg kjøpte til eldstemann for 17 år siden var fremovervendt og i dag så ville jeg blitt frattatt alle mine barn hvis dette klenodiumet ble benyttet i bil:-) jeg kjører i dag uten seler, barneseter å gir jamt faen i barnestoler:-)

Skrevet

Ja ikke sant................men det har da gått bra så langt *lol*=)

Skrevet

Sparer mye tid på å dytte alle ungene under en og samme bilsele faktisk..................all krangling foregår på samme sted slik at en slipper det ekkoet i hele forbanna bilen.......................juhu...=) Der kan de sloss og klore opp hverandre til de synker sammen i utslitthet og ho mor kan fortsette kjøreturen i roooooooooooo=)

Skrevet

Angående gamle dager og bilsikkerhet:

Sjølv er eg 78 modell.

Kvar sommar satt eg på med tanta og onkelen min i ein knøtt liten raud bil på hyttetur. 3-4 timers køyring kvar veg. 4 unger i baksetet. 2 bilbelter hehe

Da den minste ungen var baby, låg ho i vognbaggen plassert på eine kanten på langs med ei eplekasse under baggen (altså der som føttene skulle vært) hehe.

Me kan le av det no i dag, men det er klart, hadde me kom i ei alvorleg ulykke, ja så er det vell lite sannsynlig at eg hadd vore her i dag, for ikkje å snakke om ho som låg i baggen og slang hehe

Skrevet

jeg har faktisk vurdert hundebur til mine:-)

Skrevet

He he..........takk for ideen forresten.............faktisk ikke så dum ide og i tillegg er de vel sikret ganske godt da???

Skrevet

tjaaaa. krasjer vi så får de noen avtrykk av stålriller i trynet:-) men sikret er de... mer enn nok!! forresten burde hunder sitte i framovervendt eller bakovervendt???????

Skrevet

Jeg tror nok at med de tennene hundene har så vil de blåse hull i en air bag uansett og bakover så vil de høgge hode av alle småtrolla så jeg ville gått for forovervendt jeg Yppert=)

Men hvis man polstrer hundebur med pleksiglass da,...slik som ikke knuser...?

Skrevet

arggghhh så dum jeg er.. tenkte ikke på at tenna til hunden ville sprenge airbagen:-) så konklusjonen må være å fjerne airbager fra biler.. Valget blir enkelt.. står hunden med trynet fremover så biter den av hodet på sjåføren ved en krasj, men står den med rompa fremover, så betyr det teoretisk at man kan få hele "toern" til biskja tredd over huet ved en krasj.. ufff... skal aldri ha hund!!

Skrevet

Mulig det er best å kvitte seg med den eller la den bli igjen hjemme.................Skal ikke være lett dette, og skal man tenke ut alle varianter av et utfall så må vel det mest praksiske være å gå med unga i båndt.........da helst polstret med hjelm og helst puter under armene da....?

Eller kanskje vi alle burde be om å ikke bli født..............da ville vi blitt spart for mange problemer egentlig=)

Skrevet

Hi hiiiii.... Dagens første gode latter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...