Gå til innhold

Har dere sett programmet luksusfellen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett alle programmene, må bare si jeg blir skremt av tanken mpå hvordan disse menneskene har det og ordnet seg.

Bestilte meg servise fra Firkløveren, men ettersom det var ventetid på det og jeg så hva som skjedde med hun som hadde kjøpt det disney juleservice så avbestilte jeg tvert hele opplegget, fant ut jeg heller kunne klare meg med noe rimeligere enn og handle dyrt på avbetaling!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare hørt om det her inne.....

Kanskje noe jeg skulle sett.

Fikk høre omet "betalingsproblemtilfelle" ifh noen jeg trodde hadde flust med penger. De oppførste seg hvertfall slik.

Har nesten panikk for å gå i samme fella selv.

Skrevet

forsøker få det med meg ja ... synes imidlertid den svenske versjonen var bedre, de norske er en del "snillere" i forhold til hvor langt de går.

Skremmende å se hvordan folk prioriterer.. men interesant, forklarer jo endel om hvorfor jeg har gammel bil mens naboen som... hehe

10 åringen i huset elsker foresten også programmet-- himler med øya;-)

Skrevet

Har dett noen episoder. Selv om det blir litt mye fokus på det jeg egentlig synes er privatsaker, som f.eks. økonomi, synes jeg det gir noen aha-opplevelser. Vi tjener liksom ganske greit, og mange ganger lurer jeg på hvordan i all verden folk rundt oss kan kjøpe ALT hele tiden... Kanskje er ikke økonomien så bra som det kan virke som de prøver å late som???

Skrevet

Følger med på det, synes det er et bra program jeg..hjelper jo folk som har rotet det til for seg selv økonomisk med å komme på beina igjen. Men kan ikke være bare bare å utlevere seg sånn på tv heller da.. Men jeg synes programmet virker ganske seriøst da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...