Gå til innhold

Trenger raskt svar;

Anbefalte innlegg

Skrevet

har flyttet og må søke om bostøtte på nytt.

Bidrag; aldri fått fra barnefar, får kun fra nav og mye mindre enn det han skal betale. Han har xxxxxxxxxxxx i gjeld til innkrevingsentralen og de har til og med sagt det er tvilsomt jeg vil få pengene. Hva skal jeg føre opp som bidrag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Of skal ikke kontantstøtte og os føres opp? det går vell ikke som brutto lønn?

Skrevet

OS er personinntekt, mulig det skrives under lønn. I vedtaket benevnes dette som personinntekt i alle fall. Kontantstøtte vet jeg ikke...

Bidraget skriver du opp det du mottar i forskudd fra NAV. Bidrag regnes ikke som inntekt tror jeg...

Skrevet

Som bidrag trur eg du kan føre opp det du faktisk får, og ikkje det du skulle hatt. Brukar du dagens inntekt, skal alt vere med, til og med stipend om du har.

MEN du treng ikkje føre opp noko som helst, slik at dei går ut frå siste likning som ligg føre(foreløpig 2006, fram til likning for 2007 er klar).

Skrevet

Takk for hjelp.

Tok ikke inntektsnedgang likevell for var ikke store forskjellen når jeg så alt som måtte være med.

Så da ble det plutselig mye enklere.

Men takk likevell:=)

Skrevet

Er det slik det gjøres, at de går ut fra siste likning-som i dag blir likning fra 2006?I så tilfelle, er likning fra 2007 klar når vi får selvangivelsen?.....litt lettere å forstå 2 avslag på bostøtte hvis det er slik.....!:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...