Gjest Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Jeg har så lyst å gå på et klatrekurs. Har klatret noen få ganger tidligere for mange år siden og syns det var veldig gøy. Men tror kanskje jeg er blitt litt mer pysete med årene og vet nesten ikke om jeg tør. Jeg er 32 år, er det "for sent" å gå på slike kurs da? Er 14 års aldersgrense og ser jo for meg at jeg kommer på kurs med 20 14-16 åringer...
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 ta kontakt med klatreklubben der du bor ! gikk selv først kurs på blinder`n for 100 år siden ;-) starta opp på ny da guttungen fikk dilla, klubben her har litt forskjellige kurs.. sikring inne, ute til inne dag, helge og ukerskurs.. tar du kontakt vet sikkert din klubb hva slags mennesker som er påmeldt de forskjellige kursene ( her er det egne ungdomskurs også, så 14 åringene slipper du unna ;-) jeg er foresten 5 år eldre enn deg ;-)
dansejentes mamma Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Eg og klatrar, og eg er 8 år eldre enn deg, men eg har ei veninne som er instruktør, så eg fekk litt privatundervisning,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå