Gjest Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Trenger råd... Reise alene med 2 barn??? Eller rett og slett reise med ei venninne? Aldri vært på slik jentetur... Veldig lyst til d...=)
ano`num *17.03.10* Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Opp til deg det da. Jeg vil le nok helst slått det sammen jeg da. Hadde følt meg ensom på tur alene med barn. Men hadde ikke orket tanken på å reise uten de heller.
Monajenten Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Før jeg åpnet innlegget, tenkte jeg: Selvfølgelig reiser man med familien når man har det. Men når jeg ser at du er alene med barna, mener jeg at det blir litt annerledes. Men jeg hadde nok enten reist med ungene og en annen venninne med barn, eller alene med en venninne. Jeg var på Kypros med sønnen min i fjor juni, og da var han 5 mnd. Det var koselig men veldig ensomt om kveldene. Ville ikke gjort det igjen.
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Mann,kone+barn = familietur ja... Men jeg reiser IKKE alene med barna til syden... Og pga min alder (fikk barn tidlig) så har ikke de beste venninnene mine barn... Ergo; det blir vanskelig å finne en god løsning på familietur... Venninnetur,det er jo enklere å få til da... Og venninnetur har jeg jo aldri prøvd... Party og sole seg og slappe av:) Men å reise fra gullene er jo hardt d å... hmmmmmm
Monajenten Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Tenk så deilig å kunne slappe fullstendig av med en venninne, savne ungene dine litt og NYTE tiden med dem når du er tilbake:-) KOS DEG PÅ VENNINNETUR! :-)
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Hehe,så var valget tatt ;-) Hihi... Ja jeg lurer på om det er løsningen gitt... Rett å slett for å lade opp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå