Gå til innhold

Navnekopieringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange jenter diskuterer ofte "fine navn". Finnes det noe mer irriterende enn når såkalte venninner tar det spesielle navnet du har tenkt å kalle ditt barn og gir det til sitt fordi hun fikk barn før deg eller rett kjønn til det navnet først.Utrolig dårlig gjort!!! Hva synes du? Er det greit å bruke spesielle navn andre har funnet frem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja, man har jo ikke eierett på navnet da. Men hvis noen har funnet et kjempespesielt navn som få heter, skjønner jeg veldig godt at man blir irritert. Cluet er å aldri sine fremtidlige barnenavn med venninner. Jeg fortalte en god venninne at hvis jenta mi hadde vært en gutt skulle hun ha hett Tobias. Venninnen min får en gutt 1 år senere og kaller han Tobias. Nå er jeg gravid og venter en gutt, og det gjør meg absolutt ingenting at hun kalte gutten sin Tobias,fordi nå synes jeg det er så poppis at jeg aldri kunne brukt det selv.

Hadde det vært feks et navn jeg og gubben hadde planlagt lenge,og som veldig få het, hadde jeg derimot blirr irritert.

Skrevet

Hehe, dere må være litt mer taktiske:) Når jeg har blitt spurt om navnefavoritt sier jeg alltid et jeg ikke kunne tenke meg selv. Folk er litt rare sånn, hører de at en annen vil ha et navn finner de plutselig på at de skal ha det selv. Så kan de sitte der da, med fleipenavnet og så beholder jeg mine favorittnavn, yezz!

Skrevet

Hihihi, you smartass :)

Skrevet

Jeger ingen stor tilhenger av å "finne på kjempespesielle navn" selv, så de Isfolket-navnene kan folk ha i fred for meg uansett.

Skrevet

Det spørs jo litt da...Hvis de kopierer navn og mellom navn og sånn *dukker* opp etter fødsel og tilfeldigvis har tatt det navnet...

Jeg har mange venninder som har veldig samme smak,så vi spør hverandre så det ikke blir likt og det ikke blir sure miner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...