jente,jente, ? Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Mannen min fyller om et par uker, og jeg har NULL ide til hva jeg kan finne på fra meg og snuppa. Han er veldig interessert i alt som har med data og sånt og gjøre, men har så mye utstyr og greier der, pluss at jeg ikke har peiling, så det hadde sikkert blitt feil uansett om jeg hadde kjøpt noe sånt.. Klær får han alltid, musikk og filmer og sånt laster vi rett ned fra nettet, smykker ol bruker han ikke... hmm.. FORSLAG????? Jeg blir gal snart..
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Min hadde på onsdag. Han fikk en kjempe kul ola bukse, en hette jakke og en kul skjorte, Han trengte klær og ble kjempe fornøyd. Hva med å gi billetter til en revy med middag???
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Jeans,noen t-skjorter og en vinterjakke. Året før fikk han en Jackass-boks. Haha.
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Høytalere til pc'en og vektlodd til treningsutsyret sitt. Biletter til revy var en kjempe god idè
Mamman til Mari Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 Min mann blir snart 35 år, og jeg har kjøpt to billetter til Iron Maiden konsert på Valle Hovin i juli. Han digga dem i ungdommen. Jeg orker jo ikke å være med på sånt bråk ;-) Så har får ta med seg en kompis :-) Fornøyd med den gava - gleder meg til å gi den :-)
MissBenz Skrevet 9. mars 2008 #8 Skrevet 9. mars 2008 Ledning fra pc til tvn, 3 t-sjorter, Chanel parfyme, 4 dvder og en dvd boks +++
-Lin Skrevet 9. mars 2008 #9 Skrevet 9. mars 2008 Du Mamman til Mari; -Kan jeg spørre hva du betalte for de to billettene til Iron Maiden, evt hva det koster for en billett?
Sjefsmegga Skrevet 9. mars 2008 #10 Skrevet 9. mars 2008 Han fikk ei bordsag faktisk..og den var DYR! Han ble kjempeglad og veldig overraska...vi skulle da snart overta dette eldre huset her som vi driver å pusser opp nå...pluss at han hr verktøydilla :-)
*Molly mus* Skrevet 9. mars 2008 #11 Skrevet 9. mars 2008 Han fikk parfimen DKNY, en ring i sølv og en kinotur.
Mamman til Mari Skrevet 9. mars 2008 #13 Skrevet 9. mars 2008 Ikke 100 % sikker, og han sitter i stua og her har jeg gjemt billettene, så kan ikke sjekke... Men tror jeg betalte ca 1100 kr for to billetter og gebyrer. (Se www.billettservice.no)
Turid Laila Skrevet 9. mars 2008 #14 Skrevet 9. mars 2008 Abonnement på blad. Min fikk på ViMenn, det slo an
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #15 Skrevet 9. mars 2008 Min hadde på mandag og fikk et par Berik kjørehansker i kenguraskinn som han har siklet på ei stund...
ano`num *17.03.10* Skrevet 9. mars 2008 #18 Skrevet 9. mars 2008 Kake. Ante ikke hva jeg skulle finne på jeg heller.... Men vi er egentlig ikke så flinke på å gi gaver til hverandre vi da. Til jul pleier vi å ende med å kjøpe oss noe stort vi har behov for å kalle det julegave. Kanskje litt dumt men. Vi får heller ta det igjen når vi er eldre og rike (";)
Psyche Skrevet 9. mars 2008 #20 Skrevet 9. mars 2008 Spleiset med foreldrene hans på en ekstern harddisk. Det var det eneste han ønsket seg..ja også fikk han kake, og kos fra meg
-Lin Skrevet 9. mars 2008 #21 Skrevet 9. mars 2008 Ok, takk ) Fikk oppgitt en pris på 610 kr fra pappaen til min eldste og lurte på om det stemte skjønner du ) Da stemmer det sikkert )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå