Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Er det noen slags automatikk i at man får vondt i skulderblarne av tunge pupper? haha, dette må være det rareste jeg har spurt om her inne
Pampers123 Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Tja... vet om flere som har fjerna noe av puppene fordi de var så tunge at de fikk ryggproblemer.. Så du kan sikkert få vondt i skulderbladene å!
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2008 Kan man fjerne av dem før man er ferdig med alle barnefødsler? (les: amming) )
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 får vondt "under" skulderblaldene jeg.. eller i den muskelen som er under der altså. Dritvondt. Enda mine bare er en simpel E. hehe.
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2008 min verk sitter liksom litt imellom bladene... ikke godt!
Pampers123 Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Snakk med legen din om du evt. kan fjerne noe før du er ferdig med amming.. Aner ikke
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 Jeg sliter endel med vondt nakke og vonde skuldre, har 75 dd så ikke verdens største pupper heller, men nok til at jeg får vondt.
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. mars 2008 jeg har 80G.... og det er tungt! hadde dere gått til legen altså?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå