millemopp Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Det er jo veldig deilig, men jeg blir jo litt engstelig.. Var utrolig kvalm et par tre dager denne uken, men nå er det borte. Blir uvel når det er lenge siden jeg har spist da.. Ellers har jeg masse symtomer (trøtt, sulten, mye do-løping, vonde og større bryster og en begynende liten tut på magen...) og jeg har fått sett hjertet til den lille slå, så alt er i orden. Men jeg vet at legen sa at han syns det var bra at jeg var dårlig form. Det var som regel et godt tegn! Hva med dere?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Det med symptomer er veldig individuelt tror jeg, noen merker ingenting og andre merker alt! Jeg selv har nesten ingen symptomer lenger, bortsett fra en voksende mage og litt større bryster.. I begynnelsen merket jeg ganske mye stikninger og sånt i eggstokkene, men nå kjenner jeg nesten ingenting og finnes ikke kvalm! Vi skal vel bare være glad til for at vi slipper unna såpass lett=)
<3 lykkeliten <3 Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Jeg er nå 10 uker på vei og har bare vært kvalm i ei uke. Jeg var skikkelig dårlig fra lørdag til fredag, lå på sofaen og tenkte " fint hvis jeg skal gå sånn i to mnd." Men neida, det gikk over. Og glad er jeg for det. Blir litt kvalm når jeg er veldig sulten. Er ellers litt trøtt og ømme bryst, men det er jo ingenting. He he. Nei vi får bare nyte det tror jeg. Er rimelig slitsomt å være skikkelig dårlig.
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Hei:) Jeg har ikke vært noe kvalm ,og er svært takknemlig for det! Med førstemann var jeg kvalm de 3 første mnd..ikke noe gøy... har ikke mange symtomene.. bare litt stikking nå og da...luftproblemer(hehe) og til tider ømme pupper. Like greit å slippe alle de teite symtomene synes jeg:D krysser bare fingrene for at jeg slipper bekkenløsning denne gangen
helhalhalo Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Jeg merker ingen symptomer, er litt trøtt,men det kan jeg være ellers også
millemopp Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2008 Ja, vi får bare være glade for at vi slipper. For den kvalmen jeg hadde i noen dager var helt pyton. men den forsvant da jeg hadde gått med sånne sea bands i noen dager... Godt det er flere med meg!!
Jente2011 Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 eg har ikkje vert kvalm, springer på do, å har ømme pupper:)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 Ikkje någe særlig kvalme her heller. Trøtt og lite energi, ømme pupper. Ellers merker jeg ingenting...
hebbe lille, fødeklar Skrevet 10. mars 2008 #9 Skrevet 10. mars 2008 hei. jeg er heller ikke kvalm, men bekymret:( Har 3 svangerskap bak meg,inkludert 2 ma.og alle 3 gangene har jeg vært kvalm fra dag 1..men denne gangen har jeg ikke antydning til kvalme engang..men sinnsykt trøtt å svimmel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå