juniorsen Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Var vel noen bilder av en viss genser over en viss mage for noen uker siden, men jeg så ingenting, hehe. Sånn ser min mage ut også ;o)
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Ryktene sier jo at hun er det. Vi får vente og se :-)
Ajam Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2008 Jo min også..hehe.. Men hun pleier å ha flat mage.. Har ingen link, men tenkt på det siden jeg så henne på tv for noen dager siden.. Har egentlig bare ventet på en pressekonferanse..
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Hmm...interressant teori..=) Va ikkje ho syk her en gang de skulle på reise? Det e jo ikkje så lenge siden....? Hehe, elsker sånt sladder=) Bare godsinnet selfølgelig=)
mayaya Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 eller kanskje hun bare har vært med på alle middagene på slottet, nå som hun ikke har reist så mye?
ifie Skrevet 9. mars 2008 #8 Skrevet 9. mars 2008 Jah! Det tenkte jeg også da jeg så henne på tv for et par dager siden!
Ajam Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. mars 2008 Ja, selfølgelig, her er det ikke noe ond sladder..
Gjest mphs Skrevet 9. mars 2008 #10 Skrevet 9. mars 2008 Søsteren min så henne tilfeldigvis nå på fredag og da jeg spurte henne sa hun at hun så slank og fin ut. Så ikke gravid ut.
Trebarnsmamma30 Skrevet 9. mars 2008 #11 Skrevet 9. mars 2008 Synes hun ser lik ut jeg:) Dessuten har hun vel alltid hatt litt tendenser til å variere litt i vekt, uten at jeg bryr meg om det da.. Den magen ser ikke jeg i hvertfall:)
Steinbukk77 Skrevet 9. mars 2008 #12 Skrevet 9. mars 2008 Syntes det så slik ut her om dagen jeg også. Husker ike anledningen da..... Hun var syk, da de skulle til... hmmm.... var det Peru? Min magefølelse sier at hun er det!!!!! Hehehehe, så har jeg stor mage også da Vi får vente å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå