Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Kan dere fortelle lit om det? hvordan dere gikk frem, hva som ble gjort, var det vondt , pris, osv osv???? Evt.noen som kan legge denne ut på skravle for meg???
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Bor du på østlandet så kan du få det utført på Askimklinikken. Det er faktisk det eneste stedet i Norge jeg vet om gjør det. Men der er det ganske dyrt. 20-30 tusen kanskje. Mener det var 70 tusen for ytre og indre lepper. Helt sykt!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Hei!Det er tre klinikker i oslo som gjør det..klinikk 8 og røde kors klinikken.Volvat gjør det også. Prisen ligger på mellom 3000-6000 på de to første klinikkene:-) www.cupido.no/archive.cfm?id=12255
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 jeg er nesten sikker på at man har glemt en null i de prisene der:p
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Ellers var det tilbud på mellom 3 og 6 tusen om man utfører operasjonen selv? Da selvsagt uten narkose. *ha ha*
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Hei. Jeg gjorde det for 1 år siden, i Trondheim. Betalte 15000 for det, og det er det de andre klinikkene i Norge tar for det også.. 17000 med narkose da, men det er virkelig ikke nødvendig, siden en blir så dopet alikevell under opperasjonen... Opperasjonen tok ca 20-30 min. Hadde store smerter og problemer med å gå, sitte osv de første 14 dagene.. Var nok helt fin igjen etter ca en mnd.. Er kjempefornøyd med resultatet, og er endelig "stolt" over musa mi:)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #8 Skrevet 8. april 2010 har akkurat fått utført dette. har vært plaged da det har gjort vond i bruke bind, sykle, gå med jeans etc, samt smerter ved samleie. gikk gjennom fastlegen min for å få ordnet dette. ble undersøkt av fastlege som konstanterte at det så ut som de kunne være hemmende for meg. ble så sendt til tromsø unn for vidre undersøkelse, og etter det fikk jeg time der for selve inngrepet. inngrepet tok 10 minutter, fikk sedasjon, som gjorde at jeg sov under inngrepet, og lokalbedøvelse. etter inngrepet har det ikke vært vond. (fikk gjort dette i går) er noe ubehagelig å sitte, men å gå/ stå er uproblematisk. har fått en hemasjon, om det er detd et kalles. liten blodansamling i den ene leppen nå, så det er en ertestor klump på den ene leppen som blør litt. om dette ikke går over på ett par dager må jeg kontakte legen. stingene skal fjernes etter 14 dager, og en må avstå fra bading og sex i misnt 4 uker. må også bruke skjørt de neste 6 ukene. det er gratis (egenandel) når du går gjennom legen din, om dette er noe som hemmer deg utover det kosmetiske. er 24 år, og det har ikke vært noe problem å få dette gjennomført. har vurdert det i mange år, men ikke fått motet meg opp før i fjor da jeg tok kontakt med legen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå