Manhattan skyline Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Altså når trives du best, når får du gjort mest? (hvis du ikke har ytre faktorer som spiller inn da) Selv er jeg mest produktiv sånn fra 09 til 13, også når jeg har fri. Etter klokken 21 om kvelden er jeg ubrukelig til alt annet enn å sitte foran pc'n/tv'n.
Anne-B. Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 PÅ denne tida av døgnet. Men da kan jeg jo ikke støvsuge og sånne ting, fordi ungene sover. Alltid likt meg best på kvelden.
trompetisten Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Tiiiidlig om morgonen, hvis jeg får holde på selv. Er morgengretten og tåler lite styr og mas, men hjelpe meg, kan svinge meg da ja Også etter jobb (mest fordi jeg må) fram til ca. 18-19 på kvelden, da er det stopp. Sambo "våkner" sånn ca i 8-tia på kvelden, og kan gjerne holde det gående til morgensiden. Så for han er det litt pes å følge den vanlige døgnrytmen med jobb for 8-4, selv om han fikser det greit
Sjokoladekaka Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Når eg helst skulle ha lagt meg:) Eg fungerer ikkje om morgonen.... Dagen skulle begynt ca 2 timar seinare:)
Mor&barn Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 mellom 22 og 04 vanligvis Etter Klumpen kom så er det mellom 11 og 13
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 Må si om morgenen. Varer til sånn 14-15 og da er det slutt på energien min, gitt
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 9. mars 2008 #8 Skrevet 9. mars 2008 Jeg er i forskjellige moduser, hehe.. Husarbeid gjør jeg aller best på formiddagen, men siden jeg ikke har formiddagen til disposisjon til sånt, så blir det ettermiddag. Funker det også.. Har også alltid en aktiv ryddeøkt rett etter barnet er i seng, da er jeg meget effektiv.. Men jeg er aller mest våken på den tiden det er på tide å legge seg, hehe.. Altså rundt 23-24 om kvelden..
LINDA*** Skrevet 9. mars 2008 #9 Skrevet 9. mars 2008 Tja... På flere tidspunkt, faktisk. Først sånn rundt kl10. Da har kid'n våkna fra formiddagsluren, så da spinner han rundt her og kan leke litt aleine. Da har jeg tid til å gjøre litt hus-ting (henge opp klær, støvsuge, vaske generelt) Så kl 15 er det matlaging, så det er jo på en måte å være produktiv. Mellom kl 20-22 er det som regel noe sukkerinntak , så da blir jeg nærmest elektrisk her og får ting gjort, eller så babler jeg høl i hue på samboer'n om nyttige og unyttige ting.
Love my kidz Skrevet 9. mars 2008 #11 Skrevet 9. mars 2008 Sånn mellom 11 og 15 tror jeg at jeg har mest energi =)
haater husarbeid Skrevet 9. mars 2008 #12 Skrevet 9. mars 2008 Jeg skulle helst ha fått sove hele døgnet om jeg fikk lov.... Veeldig lite energi for tiden, men vent til våren kommer!!
Regnbuemor til 2 Skrevet 9. mars 2008 #13 Skrevet 9. mars 2008 Egentlig fra ca 22:00 til 03:00. På jobb er jeg alltid mest effektiv på nattevaktene, med unntak av aller siste timen 06:00-07:00.
minsta Skrevet 9. mars 2008 #14 Skrevet 9. mars 2008 Jeg har alltid vært ubrukelig på dagen, og produktiv på kveld og langt utover natta... Kjedelig med leieboer, samboer og unger som absolutt forlanger nattero, ellers skulle jeg nok både vasket, støvsugd og hugget ved om natta! :-D
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 9. mars 2008 #15 Skrevet 9. mars 2008 Samme som deg, minsta!! :oD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå