vimsesvimsen Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Hei! Er på besøk fra 1. trimester. Kommer inn hit om en uke =) Jeg lurte bare på om dere som har hatt mensmurringer og menssmerter fortsatt har dette? Jeg har hatt dette helt fra begynnelsen av graviditeten og har bekymret meg mye for dette. Har etterhvert skjønt at det er ganske vanlig, og at det er livmor som vokser. Jeg har lest at dette er vanlig i begynnelsen av svangerskapet, men jeg har det enda. Og synes det er ganske plagsomt, holder på å bli gal av det! Syns det avtok litt en periode, men nå i uke 11 har det tatt seg litt opp igjen. Mitt spørsmål er om dere som er litt lenger på vei fortsatt har dette? Eller varer det hele svangerskapet?
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Første 12 ukene hadde jeg det daglig. Så gikk det mer over. Men de siste ukene har jeg hatt det igjen innimellom. Fikk beskjed av jordmor om at det er helt normalt fortsatt. Jeg er 20+5 i dag...
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Jeg har litt murringer innimellom, er 15 uker. Mine mensmurringer stoppet stort sett i uke 7, men det hender de glimter til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå