FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Jeg synes den siste h'en er overflødig. Ellers er det et pent navn. Ikke særlig spennende men et godt navn.
Patetica fåkksi Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Det maa vaere svaert kjedelig aa ikke hete noe annet baklengs! Det er jo kjempefashion aa hete ting som Irak, Llejk, Samoht osv. Hannah er jo bare Hannah.
Syrin84 Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 hannah montana.. heller hannah enn leah isadora gabriella
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå