Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en ting jeg lurer så fryktelig på. Har nå i fire uker hatt småblødninger nesten hver dag og det er ferskt blod. Ikke så lenge siden jeg startet på ppillene så jeg anntar at det kan være det. Men...det er enn sånn spesiell lukt av blodet, ikke som av vanlig mens. Begynner å bli litt bekymret for hva det kan være. Noen som har noen mening?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er blodet tynr og ganske lyst rødt?

er lukten litt sånn nøytral?

Skrevet

ja, er tynt å lyse rødt ja. å det er ikke ekkel lukt, men veldig rar, har aldri kjent sånn lukt før.

Skrevet

høres ut som det jeg bruker å ha når jeg ikke er gravid. er nok noe hormonkluss. hvis det fortsetter å blø slik så ville jeg snakka med legen var jeg deg. da jeg var inne til kontroll pga slike blødninger var det cyster på eggstokkene som gjorde dette (ikke farlig, bare ubehagelig)

lykke til da =)

Skrevet

mulig det kan ha noe med p-pillene å gjøre...

Skrevet

phu, trenger ikke å være noe ille da. Tenkte egentlig å vente å se det an, er ikke så kjempe glad i å gå til legen. Føler bare jeg er hypokonder om det er noe :P Får se det litt an å se om det slutter. Har vistnok pcos i følge noen leger, å andre ikke...Men har aldri sett at jeg har cyster. Mulig det har vært noe slikt eller pga hormoner. Begynte å bli slik i en stressende periode. Hadde to dager opphold nå før det brakte løs igjen i kveld.

Skrevet

ja tenkte jeg også, men har hatt mellomblødninger før men ikke sånn hele tiden å hvertfall ikke med denne lukten. Det lukter av selve blodet ikke ellers.

Skrevet

hos meg kom og gikk det hele tiden over flere år. noen ganger blødde jeg et par dager, andre ganger i en mnd. kunn å gå flere mnd uten mens så det dukket jo ofte opp tanker på om jeg kunne være gravid. slitsomt når kroppen tuller sånn. håper det ikke starter igjen denne gangen etter jeg har født.

men som sagt, ta kontakt med legen om det vedvarer. i allefall for å få en utredning.

Skrevet

Ja jeg får ringe på i morgen. Skulle vært i vei å tatt celleprøve også :) Takk for svar.

Skrevet

dytter litt jeg bare for å se om det er andre som har opplevd det samme

Skrevet

da her jeg fått mensen å det lukter det samme enda. Syns det lukter litt svakt som dårlig fisk :( uff begynner å bli litt bekymret nå.

Skrevet

hvis du har feber også, så kan det være en infeksjon.

Skrevet

Har ikke feber nei. Har vært slik i over en mnd nå. Har vel blødd hver dag å begynner å merke det godt. Har lav blodprosent/jernmangel fra før av så er temmelig slapp å sliten for tiden. Er på påskeferie også så jeg får ikke dratt til legen. Tror jeg tar å ringer på imorgen for å få time etter påske.

Er bare bekymret for har aldri vært noe plaget med slikt tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...