Gå til innhold

Noen forslag til trille? Ikke paraply trille.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Småtten er et år og vi vil ha en lettere trille som skal kunne brukes overalt, både på tur og på shopping. Hva anbefaler dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke om dette er en trille, men den er lett og god og kan brukes overalt, super på shopping og=)

Phil and teds sport. liker den vogna kjempe godt=)

Skrevet

easywalker classic, brio sitty (uten sovestilling) eller brio race, emmaljunga scooter, teutonia timmy. Alle tre er gode og lette vogner, easywalker og sitty er de letteste på i underkant av 7 kg. De andre ligger på rundt 10 kg.

Timmy er den eneste med full liggestilling men de andre har gode hvilestillinger så kan godt brukes å sove i når ungen er passert året.

Jeg ville gått for easywalkeren, og kjøpt med ekstra shopping hjul Selges ganske så billig på www.babyjungle.nl.

Skrevet

Jeg har Quinny speedi, den har 3 hjul og nett under. full liggestilling og justerbart fotbrett! Lett å trille å fin å se på=) Liten når den legges sammen=)

Skrevet

Quinny speedi har IKKE full liggestilling

Skrevet

Fornøyd med sitty'n vår. Tar nesten ikke plass i bagasjerommet, masse plass igjen til handleposer. Lett og enkel på mange måter. Min er tilsalgs!

Skrevet

bruker teutonia fun på både tur og shopping :D men ikke når det er masse snø da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...