Gjest Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Hvis ikke det har skjedd noe innen tirsdag skal jeg på overtidsvurdering da. Noen som har vært med på sånt før? Lurer på om jeg blir satt igang med en gang eller om de venter en dag eller flere...?? Må planlegge litt med hensyn til kjøring, henting i barnehage osv..... Hva er mest vanlig, setter dem i gang med en gang, eller venter de.....!?
mamma.85 Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 om alt er greit så gjør de ingen ting, de gjør som regel ingen ting før man er 14 dager over termin, om alt ser greit ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå