Gå til innhold

Auuuu...luftsmerter!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig vondt. Magen strammer seg å det gjør vondt i lysken å hele pakka, kjennes litt som maserier nesten, men hver gang kjenner jeg at det er luft som skal ut etter disse smertene...argh!!!

Noen fler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg har ikke så veldige luftsmerter, men jeg fiser noen sinnsykt grusomme fiser i dag som jeg vifter bort på mannen min..han holder på å dø av lukten,hihihi

Skrevet

he he ja det gjør jeg å...må ha den gleden oppi alle disse gravid "plagene"

HI :)

Skrevet

Er ikke det litt ekkelt da?

 

Vi har nok ikke samme sans for humor nei!!!

Skrevet

Har det samme jeg også HI.. Har skikkelige "tak" innimellom, hvor jeg nesten løfter meg fra sofaen.. Gjør ordentlig vondt!! Etter disse takene "bobler" det i magen, så det må jo være luft...

Skrevet

HI her

oki så da er det ikke bare meg....usj det er skikkelig kjipt, rart at luft kan være så vondt, men men. Takker for svar:)

Og til HEMMELIG: vi er ikke så høytidelige til hverandre, har et avslappa forhold med rom for mye tøys og fjas...og kansje litt "ekle" ting i ny og ne.

Skrevet

hehehe legg deg med rompa i været å vugg litt fram og tilbake, det hjelper alltid for å skyte ut litt luft ;) må man så må man. er jo skikkelig vondt å holde på det så.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...