Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Skikkelig vondt. Magen strammer seg å det gjør vondt i lysken å hele pakka, kjennes litt som maserier nesten, men hver gang kjenner jeg at det er luft som skal ut etter disse smertene...argh!!! Noen fler?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Hehe, jeg har ikke så veldige luftsmerter, men jeg fiser noen sinnsykt grusomme fiser i dag som jeg vifter bort på mannen min..han holder på å dø av lukten,hihihi
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 he he ja det gjør jeg å...må ha den gleden oppi alle disse gravid "plagene" HI
HEMMELIG!!! Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Er ikke det litt ekkelt da? Vi har nok ikke samme sans for humor nei!!!
VeslePhreaken Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Har det samme jeg også HI.. Har skikkelige "tak" innimellom, hvor jeg nesten løfter meg fra sofaen.. Gjør ordentlig vondt!! Etter disse takene "bobler" det i magen, så det må jo være luft...
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 HI her oki så da er det ikke bare meg....usj det er skikkelig kjipt, rart at luft kan være så vondt, men men. Takker for svar:) Og til HEMMELIG: vi er ikke så høytidelige til hverandre, har et avslappa forhold med rom for mye tøys og fjas...og kansje litt "ekle" ting i ny og ne.
OhMyGod!!! Skrevet 9. mars 2008 #8 Skrevet 9. mars 2008 hehehe legg deg med rompa i været å vugg litt fram og tilbake, det hjelper alltid for å skyte ut litt luft må man så må man. er jo skikkelig vondt å holde på det så.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå