Gå til innhold

Er barna deres kosete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en gutt på 4 år som egentlig er ganske kosete, men har jo blitt litt mindre nå som han har blitt større :-) Han liker forsatt å sitte på fanget og slikt da, og det syns jeg er koselig.

Har ei på 15 mnd som er VELDIG kosete. Hun kommer og vil sitte på fanget, og trykker seg inntil (er nok jeg som foreløpig får mest av den kosen :-)).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mi er ikke kosete i det hele tatt!! hun vil gjerne sitte på fanget, men da bare kravler og herjer hun.... og det ender med at jeg får vondt og hun må gå ned..=(((

savner det!!

Skrevet

Hun lille sitter bare rolig når hun blir kost på. Hehe.

Ellers er det full fart turbo, overalt, krabbe, gå, masemasemase, full fart hele dagen.

Trykker seg inntil og blir helt salig i blikket om noen koser henne på hodet eller på ryggen.

Hun eldste har egentlig blitt det de siste årene, men det er mest sånn på slutten av dagen mens vi leser bok eller noe sånt.

Hun var ikke så kosete da hun var liten.

Skrevet

Veldig :) elsker å sitte på fanget å kose, veldig koselig for mamman og pappan (og i grunn alle andre i familien også) :)

Skrevet

Å, ja. Lille smurfen her elsker å kose. Lager sånne "mmmmmmmmm"-lyder. Så god atte. Han er også den eneste i b.hagen som liker å kose, så han har blitt meget populær blant de ansatte...hehe

Skrevet

Gutten min på 2 år er kjempekosete!! Heldigvis:) Kryper opp i fanget støtt og stadig og kryper inn i armene mine om natten, nusser og koser og er verdens beste:)

Mulig ett resultat av at jeg har båret ham i snart 2 år:)

Skrevet

Guttene mine på 5 og 3 er veldig kosete, her klemmes og susses det dagen lang. Når barnetv begynner er det kamp om å få sitte på fanget. Helt herlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...