Shabby Cheap Chic Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Må lage i morra, må bare kjøpe sånn gele greie(husker ikke hva det heter jeg) i morra.
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Er det virkelig noen over 80 år som lager det, altså? Du må vel ha aspiks i alle fall..
Lullabybaby♥ Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Mamma bruker å lage det med egg, gulerøtter og erter.. reker av og til...
Shabby Cheap Chic Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2008 Det heter det ja.. er jo dritgodt med kabaret da... Under 80 mener du vel, eller?
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Hahaha, under, over, er det så farlig... Det er jo så dissende og ekkelt..
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 Du får kjøpt ferdig blanding som du rører ut i vann (selve aspikken altså) Så han du ha reker, erter, aspargies, gulerøtter, egg, mais osv:-) Ta det du/ dere liker og det som høres godt ut! Og ja, mange under 80 som lager kabaret:-)
Shabby Cheap Chic Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. mars 2008 Takk og jeg er gooooooooooooodt under 80 enda Trubbel.. Haha.. Kabaret er dissende digg hehe.. Må stikke og kjøpe asPIKK i morra jeg da.. Nei uff litt dårlig søndagshumor..
*sola ღ Skrevet 9. mars 2008 #9 Skrevet 9. mars 2008 Du, kabaret er skikkelig godt, og jeg er godt under 80. :-) Må ha sånn lys cabaret-pulver, tror jeg det heter, og legge det i form med egg, reker,grønnsaker og crabsticks, har jeg brukt..ser mange bruker biter med fiskepudding, men det er fisj, syns jeg da.
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #10 Skrevet 9. mars 2008 Haha, fysj. Du får kose deg med kabaret da. Der jeg kommer fra uttales det "Kabbare" og er en slager blant de gamle damene på misjonsmøter.
veslamøy Skrevet 9. mars 2008 #11 Skrevet 9. mars 2008 Det er også veldig godt med, skinke,egg,erter,gulerøtter,mais og hermetisk asparges.. Yummie.. bruker lys aspikk..
Shabby Cheap Chic Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 9. mars 2008 Da blir det, egg, fiskepudding, gulrøtter og erter.. og asPIKK... Uttales sånn her å Trubbel..hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå