Gå til innhold

BRIO happy - hjeeelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med stor glede og iver kjøpte vi vogn på fredag, en brun Brio happy. Men etter å ha satt den sammen og prøvd den litt, synes jeg det virker som det er litt dårlig demping i den... Noen som har erfaring med den og kan avkrefte evt (forhåpentligvis ikke) bekrefte dette???

Er livredd for at vi har forhastet oss nå (skikkelig gravidhysteri...hehe)

Hvordan er den å trille på grusveier etc???

TRENGER MASSE SVAR FRA FOLK MED ERFARING MED DENNE VOGNA!!!:)

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spurte på butikken om de hadde en duovogn med god fjæring. Så sa damen at de hadde kun 1 duovogn inne, Brio Happy - men fjæringen var ikke så god på den. Hun anbefalte heller Simo Kombi, dersom jeg tenkte på fjæring. Så jeg vet ikke.. Kanskje den blir mykere etter litt bruk?

Skrevet

Hei-hei:-) Vi har denne vognen,å er strålende fornøyd! Triller helt perfekt på grusveier! Er jo ikke noe fjæring i vognen,men dette betyr ikke noe.Av erfaring kan jeg si at vogner med mye fjæring,etter hver blir dårlige i fjæringen,og du må bøye håndtaket kjempe langt ned,for å få vognen opp fortauskanter og lignende.Så bare kos deg med den nye,flotte vognen din du! min mening er at vognen er super god:-)

Skrevet

Bra å høre at du er fornøyd med den - men har dere telescopic eller compactunderstellet? Har fått høre i dag at det finnes to forskjellige, og at telescopic er mye edre enn compact..:(

Skrevet

Er usikker på hvilket understell...men det er telescop håndtak,og det går ann å "slå" hjula sammen,så den tar liten plass.Er det det som er telescopic kanskje,iogmed at det er teleskop på den..eller er det compact,siden hjulene kan slås sammen og bli kompakte....hmmm,nå fikk jeg noe å grubble på;-)

Skrevet

Hehe, tror det er compact, for det går an på den vi å har:)

Skrevet

Hei:-)

Før jeg kjøpte meg en brio happy, så sjekket jeg alt dette med understell osv og det høres ut som at du har fått vognen med det compakte understellet. Det er kun dette understellet man kan legge vognen sammen slik at hjulene går sammen, og her er det absolutt ingen demping.

Jeg valgte happyen med det nye telescopic light understellet ( nytt i 2008 ), og dette er genialt. Skikkelig god demping og "voggete". Dette var det kriteriet jeg hadde. At jeg kunne vogge den:-) Men her er det jo smak og behag som gjelder. Noen liker ikke demping, mens andre kan ikke unnvære det. Hvis du helst ville hatt med demping ville jeg ha gått tilbake til butikken og hørt med de. De hjelper deg nok:-) Dessuten har du angrefrist på 30 dager eller noe :-)

Jeg er strååååålende fornøyd med min, og gleder meg til å ta den i bruk:-) Har også brun babybag, men svart sportsdel.

Hør med de! De hjelper deg! :-)

Skrevet

Glemte å si at dersom du vil ha med demping, så må du velge telescopic understellet eller telescopic light. Altså ikke det som heter compakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...