Gå til innhold

Bytte kjønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Diskuterte med samboeren i sted. Hvor langt har man kommet? Hvor mye kan legene bygge opp. Si f eks at hvis jeg som dame ønsker å bli mann. Fjerne puppene er greit, det kan ikke være noen sak. Men kan de "bygge" meg en penis? Og vil den "fungere"? Noen som kan noe om dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de bygger en "penis", men den vil ikke fungere som en vanlig en. blir mer som en skinnpølse uten futt i med klitoris på tuppen. ikke noe særlig med andre ord..

Skrevet

Men vil den kunne bli "stiv"? Og vil de operere inn urinrør etc da? Hvor tar man disse "ekstra" delene fra?

Skrevet

så et program hvor de tok hud fra underarmen, urinrøret er jo litt verre, da jenter har veldigkort rør, tror det er vanskelig å skjøte på - men er jo mulig de gjør det med kunstige rør? tror det. vil nok ikke kunne bli stiv nei, finnes ikke kustige svamplegemer - google så finner du sikkert noe mer eksakt :) jeg er ikke ekspert, men så et program for ikke så lenge siden!

Skrevet

Ja, de kan lage en penis. Nei, den vil ikke fungere. Derfor velger mange som skifter kjønn fra hun- til han- å beholde det de har nedentil.

Skrevet

Så et program på TV om det en gang og det var mulig å få

urinrøret inni "penisen" og få muligheten til å koble på en pumpe

slik at den kan pumpes "stiv". Men man vil ikke få utløsning eller

kjenne noe selv.

Skrevet

Okay, takk for alle svar. Bare et spørsmål til. Om jeg en gang i fremtiden skulle treffe på en som har gått fra kvinne til mann. Og vi skal ha sex. Hvordan skal jeg få tilfredstilt han? En blow job?

Skrevet

som nevnt så bevarer de klitoris for seksuell nytelse, så det blir jo å stimulere den biten (som da blir plassert på tuppen av tissen :)

hehe, skjønner at du har planene klare, hahahaha!!

Skrevet

Kommer jo an på hva vedkommende har gjort, det. De fleste velger jo å beholde noe som er sensitivt, mange beholder det de har fra fødselen av (selv om de ellers gjennomfører kjønnsskiftet ved å fjerne bryster, ta hormoner, skifte navn og personnummer etc).

Skrevet

Njei, har vel ikke så mange planer den retningen. Har det helt fantastisk sammen med samboeren. Men vi hadde en liten diskusjon med han på vei hjem fra middagen med svigers i dag. Måtte jo sjekke hvem av oss som hadde rett. Og det viser seg vel at vi må dele seieren ca 50-50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...