Gjest Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Er noen av dere svimle? Herregud, i dag har jeg vært håpløst svimmel fra jeg sto opp og er det fortsatt. Kan sitte stille i sofaen og føler at rommet snurrer. Legger meg meg ned er det helt håpløst, og enda værre om jeg reiser meg igjen. beste er nesten å gå! Snåle greier! Noen forslag på hvorfor jeg er sånn? Hehe.. Er forresten 5+3 i dag Svimmel klem fra meg
GuttemammaTilTo Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 dette kan skyldes for lite væske, så drikk mye vann! jeg er også litt plaget med dette og prøver å drikke så mye vann som mulig og sette meg ned å ta en liten pause når det kommer. håper det går over snart:-)
lillemirakel!! Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 JAA! Skrev et innlegg tidligere i går om det var noen som opplevde svimmelhet- for jeg føler meg skikkelig svimmel og rar i kroppen om dagene. Har vært svimmel når jeg har reist meg- og i dag har jeg hatt en slags" nervøs" følelse i kroppen- vankelig å beskrive.... Spiser sundt og drikker mye vann! er 7+1 i dag og har hatt det slik siden uke 5 så jeg tror det er vanlig. Skal til jordmor i morgen-gleder meg litt! Skal spørre om det da.
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Trodde jeg hadde vært flink til å drikke vann jeg, men kanskje ikke flink nok! Har i alle fall akkurat hentet meg ei flaske nå, som skal fylles opp utover dagen Verdt et forsøk ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå