babyprincess Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 er så kjipt å kaste så mye melk når tulla plutselig ikke tar...også vil hun ha igjen etter 30 min, men da er det for sent å gi henne det jeg har pumpet da det er varmet 1 gang allerede...! Argh...
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 om det bare har gått 30 min kan hun vel få den i rom temperatur? Er jo ingenting som sier at melken MÅ være varm/lunket... Ville nok ikke varmet den mer enn en gang, men ingen grunn til at hun ikke kan få den likevel ville jeg tro...
Synnøve_Solbakken Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Fersk melk kan varmes to ganger, melk som har vært frosset og mme kan bare varmes en gang.
___ Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Etter 30 min ville jeg varmet den en gang til. Såpass lang tid bruker ofte jenta vår på å tømme flaska uansett. Om første gang var om morgenen ville jeg nok ikke varmet melken igjen om kvelden, men opptil 2 timer tror jeg ikke keg ville brydd meg om. Aner ikke hva som blir anbefalt da.
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Etter kun 30min, ville jeg nok tatt sjansen... Men en MÅ være obs på at bakterier eksploderer i antall fort, og kan bli svært skadelig for små mager..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå