Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Om noen skriver ett innlegg med f.eks fortvilelse over at barnevernet kommer på besøk, så får h*n ørten svar som sier: "barnevernet er drit", "ikke vær bekymret, det går nok bra" og videre i den duren... Men en kjenner da ikke problemet og personene bak innlegget-en bør heller tenke på hva den faktiske årsaken er, for det er jo en ganske så subjektiv vinkel på innleggene her.... Det samme er om noen ytrer sin fortvilelse over hs, og rådene hun gir; svarene som "drit i hs" og "gjør det på den måten du føler er best"... og HL har selvfølgelig ALDRI feil.... men: Helsesøster har faktisk peiling!! Ville dere f.eks trodd Komiske Ali???
Sjefsmegga Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 hehe....du sier noe der ja..men nå er det ikke bare den veien heller, det like mye "halshugging" også, jeg vet at jeg selv kan være ganske giftig i tastene hvis det er noe jeg synes er ansvarsløst eller veldig galt moralskt.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Ja heldigvis er det noen som tørr å gi beskjed! Men for enkelte virker det som om moralen er at "vi DIB-damer står sammen"... men for all del, det er helt sikkert bare jeg som oppfatter det slik til tider - har jo merket at diskusjonene kan bli ganske så opphetet innimellom... men blir bare litt oppgitt når jeg leser enkelte svar her inne... HL
hit og dit Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Rart, eg trudde dei fleste hadde dette inntrykket av DIB eg: Ein mot alle, alle mot ein. Det er vanskelig å vurdere den bakenforliggande saka då me kun har den subjektive dib versjonen i hende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå