*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 11. mars 2008 #26 Skrevet 11. mars 2008 Herregud folkens!!!! Nei, jeg er absolutt ikke enig med Snøfilla denne gangen. Det var noen som skrev her at "vi alle på klinikken er i samme båt, og at det må da være fint å se at klinikken man har valgt har resultater å vise til". Dette er jeg HELT enig i. Jeg mener at de som ikke har barn, og ikke tåler å se andres barn får se en annen vei da vet du. Ikke værre enn det! Det Heira spør om er ang INNSETTING. Kan aldri i verden se for meg flere innsettinger på samme rom, med bare et forheng i mellom?????????? Nei, det må være på venterommet, og selvfølgelig hadde jeg ikke tatt med barnet mitt inn der, da rommet kanskje er 10 kvadrat til sammen. Bare så det er sagt, Ved eventuell en innsetting senere, så skal jeg jammen ta med meg barnet mitt ja. Så hvis dere ser noen som har med seg en datter på venteværelse på Riksen, så er det kanskje meg
Søskenhåp adopterer Skrevet 12. mars 2008 #27 Skrevet 12. mars 2008 "De som sliter tenker ikke på slike situasjoner" - ble det sagt over her. Du må ikke glemme at stort sett alle her inne som har barn fra før har vært sliter FØR dette barnet kom, og er også slitere nå med søskenforsøk. Selv om en har ett barn kan det være veldig trist å ikke lykkes/miste på søskenforsøk. Jeg lykkes 3 forsøk med Edvart, mista 1 forsøk der (SA) og har også mista 1 søskenforsøk (MA). Jeg har også mine sorger og gleder og det kan også for meg være vanskelig å se gravidmager og spebarn. Ikke undervurder det. Allikevel forventer jeg ikke at resten av samfunnet skal ta hensyn til meg hele tiden. Det ideelle er selvsagt å ha barnepass denne dagen, men får man ikke det så skal en heller ikke ha dårlig samvittighet for å ta med seg barnet. Alle her er uansett i samme båt, en må ha hjelp til å bli gravid.
Rosa på ball Skrevet 13. mars 2008 #28 Skrevet 13. mars 2008 Jeg synes nok at det viktigste er å vurdere hva som fungerer i den situasjonen man er i. Vi var nødt til å ta med veslejenta vår, og vi fikk dessuten masse positiv respons. hun tar kontakt selv og kommuniserer og får folk til å smile og le.... At noen synes det er sårt, er forståelig, men det kan kunne ikke være vår første tanke der og da. Jeg synes det er sårt ikke å ha flere statlige forsøk igjen, og ikke orke å gå igang privat, det høres ut som et dårlig valg, men jeg er kjempesliten og må ta vare på det jeg har, så Men jeg håper alt jeg kan om et under eller to, man vet jo ikke framtida si heller.. Det er der mine tanker kretser, ellers blir alt så uendelig trist
Heira☆ Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #29 Skrevet 14. mars 2008 Hei igjen folkens. Har ikke vært her på noen dager, og blei overrasket at så mange har diskutert innelgget mitt, koselig det da Jeg har forresten vært og satt inn 2 egg denne gangen (de siste vi hadde på frys) Så håper de vil sitte denne gangen.... Vil bare si det at når vi kom på venterommet på sykehuset (Hagesund forresten) så sto det en stor lekekasse der. Så jeg vil nok tro at den er beregnet for små barn ) Jeg angret litt at vi ikke hadde tatt med lillegutten våres, for jeg hadde hatt så lyst til å vise fram vårt lille mirakel, som de har laget for oss fra før. Og mens vi satt og ventet på å komme inn, kom det et annet par som hadde med seg ei nydelig lita jente. Var rundt året tenker jeg, stabba og gikk rundt. Og jeg tenkte på denne diskusjonen da, men jeg kunne virkelig ikke se noe som skulle tilsi at hun ikke skulle ha vært med..... Hilsen ho som ruger på 2 )
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 14. mars 2008 #30 Skrevet 14. mars 2008 Hm, jeg tenkte på denne diskusjonen når vi satt på venterommet på onsdag i Haugesund. Vi hadde jenta vår på 14 mnd. Rart om det var oss dere såg, hehe.
Heira☆ Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #31 Skrevet 15. mars 2008 Ha ha, ja kanskje det var dere jeg så...? Klokka var vel rundt 13.45 tenker jeg. Var det da dere også var der?
allegodetingertre Skrevet 22. mars 2008 #32 Skrevet 22. mars 2008 Vi har hatt med jenta vår på alle uttakene pga lang reisevei med overnatting. Hun og mannen har sittet på venterommet. Privat klinikk, så ikke så mange folk der. Har vært andre barn der også noen ganger.
allegodetingertre Skrevet 22. mars 2008 #33 Skrevet 22. mars 2008 Hadde med vårt barn pga lang reisevei med overnatting. Dessuten har vi ikke hatt barnevakt. Holder til på Klinikk Hausken. Har sett noen barn der. Mange som går hos dem har lang reisevei, noen fra England også. Er ikke bare å reise da uten barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå