Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har kun fortalt det til mine foreldre og ei veldig god veninne som eg stoler 100 % på..likevell spørr alle meg på jobb om eg er gravid....føler alle spørr jallefall..og så fikk jeg vite i dag at ei tante av meg hadde spurt mamma om eg var gravid..hadde hørt rykter..kan man se det på folk.......???? er bare 10 uker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, ting sprer seg fort:D hehe

en kollega av meg spurte meg rett ut hun: Er du gravid?

jeg bare :øøh.. spør om det for?

Ble helt satt ut jeg.. hehe Da sa hun at det lyyyser jo av meg! hehe :P

så ja,kansje man kan se det på folk :D

Skrevet

Noen er veldig, nesten skummelt, flinke til å se om folk er gravide. En kollega av meg så det på meg dagen etter at jeg selv fant ut av det - før jeg ble kvalm eller noe. Jeg har spurt henne hvordan hun skjønte det - hun sier at hun vet ikke, hun bare så det. Det er litt rart å tenke på at jeg testet bare tilfeldigvis fordi jeg skulle drikke... Tenk om jeg ikke hadde testet den dagen? Da hadde kollegaen min visst det før meg! :D Sjefen min hadde også ant "ugler i mosen" før jeg sa det til henne - nå sier hun at hun pleier ikke å se på folk at de er gravide, men hun ser det på meg. Ikke spør meg hvorfor! Kanskje det er det bleike, trøtte trynet! LOL

En venninne av meg er gravid, og en av sjefene hennes så det også kjempetidlig - han sier han så det på øynene hennes at hun er gravid.

Skrevet

synes det er ganske ekkelt at folk spørr rett ut om man er gravid...mister munn og mæle...og så må man lyge liksom..uff...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...