jenna7 Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Fikk litt lys brun utflod etter sex, noen som har opplevd dette? Hadde det utover hele dagen. Blir så redd alle desse innleggene om MA som jeg er dum nok til å lese, så nå føler jeg meg overbevist om at det skjer meg også...fortvilende...
Lotte82 Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 har også hatt brun utflod...er så nervøs...så hjerte dunke i uke 8...men likevell...er uke 10 nå.....noen andre som har hatt det slik ?
Charlotte med spire Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Jeg fikk det for noen dager siden å var på ul. Fikk beskjed om å ikke ha sex,løfte tungt og ta det med ro.
AO3 Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Jeg fikk også det på lørdag... Har ikke hatt det før. Jeg er 9+1 i dag. Jeg vet hvordan du har det - det føltes som om hjertet mitt stoppet, og jeg tenkte umiddelbart NEI - MA! Vi hadde sex i går også (2x), og det er ikke tegn til brun utflod nå, heldigvis. Jeg skal på UL på fredag uansett, så jeg har bestemt meg for at jeg skal ikke stresse med det. Det er ikke noe jeg kan gjøre fra eller til uansett. Sannsynligvis går det bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå