Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller eksnaboen, han har nettop flyttet,,,

For litt over ett år siden flyttet det inn ett par ved siden av meg, så dem aldri før nøkkelen deres hang i gjen i postkassen, og jeg leverte den tilbake selvfølgelig. Fyren som bodde der så ut som jeg hadde drept katten deres, var veldig avisende, sa ikke hei på månedsvis, skjønte ikke hva jeg hadde gjort for noe gale ?? ikke vanlig at folk virker så sinte på helt fremmede??

valgte derfor og overse dem, og han til en dag.. traff ham tilfeldigvis i taxi køen på vei hjem fra byen, var litt beruset og endte med at vi gikk en tur og snakket, husker han sa at han måtte passe seg for ikke å få følelser for meg og at forholdet til han og eks damen ikke gikk bra??

det var det, møtt han senere og da var det plutselig " overdrevet hei" og ikke måte på hvordan han skal prate, venner reagerte på det fordi det var litt "ekstremt"..

til en dag, de skulle flytte.. han sa ha det og fortalte at han skulle flytte inn hos en kamerat og at han sikkert traff meg på byen, jeg ønsket han lykke til og det var det

tilfeldigvis møtte jeg på han i dag ( han skulle vel bare hente noe )

og sa hei er du alt tilbake, han bare ja skal flytte inn hos deg, fortalte at vi skulle på tur, og han spør om han ikke kunne bli med, bare overså det og gikk inn, 5 min senere og han er borte...

rart ikke sant, lurer på om han er inne i en personlig krise eller noe for noe mer merkelig oppførsel på en mann har jeg aldri møtt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...