Denice Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 .. Nå orker jeg rett og slett ikke mer av dette rakkelet av en leilighet. Med tapet som krøller seg av veggen, nabo som damper og røyker inne (under oss) og en gressplen som ser ut som et gjørmebad etter hans parkering.. JEG VIL FLYTTE!!!!!! Er det NOEN som vet om ledig leil i Drammens-området? helst to soverum..
Denice Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2008 Vel... helst så billig som mulig.. men 5-6000,-? Gjerne i gå/sykkelavstand til sentrum.. strømsø, åssiden, øren...
Denice Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2008 Sjekket finn.no , tinde.no , zett... men alle koster jo 7-8000,-!!!!!Umulig for enslig forsørger det vel?....*sukk*
Monajenten Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 Hva med å henge opp lapper på butikkene i det nærområdet du vil bo? Vet om flere som har fått god respons ved å gjøre det sånn. Lykke til uansett!
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #8 Skrevet 9. mars 2008 Jeg er ikke kjent i Darmmen altså,men fant; http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=12633990&sid=xz2cba1g8Ts287961&WT.svl=Link
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #9 Skrevet 9. mars 2008 Hmm, det var dårlige greier når man skal ha 2 soverom egentlig:( Fant en grei enebolig i rekke på Konnerud samt en leilighet, men den var uten bilder i Skogerveien... Anbefaler å kikke på lokalbutikkene, der henger det en del som spesielt eldre mennesker leier ut. Bra priser og mye fint å finne der! Skal si fra om jeg hører om noenting:)
Denice Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 9. mars 2008 Supert! Takker og bukker.. Hvor i Drammen bor du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå