Gå til innhold

Feber og barnehage....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla har hatt litt feber i helgen. Har vært i fin form hele tiden. I går kveld hadde hun ikke feber, hadde ikke feber i dag tidlig, hadde 37,9 etter middag, og nå i kveld var den 38,1.

Jeg har sagt til mannen i huset at jeg har ikke mulighet for å være hjemme fra jobb imorgen, så det er han som må det dersom det blir nødvendig.... da begynner han og skal tøye grensene....

Jeg mener iallefall at dersom hun har 37,5 (eller høyere) som morgentemp imorgen så skal hun holdes hjemme. Han syns ikke det er riktig... han mener hun har vært i fin form hele helgen og hatt lite feber så hun må vel kunne gå i barnehagen dersom hun ikke har feber i morgen tidlig.

Etter alt jeg vet så er fom 37,5 feber i morgentemp.

Hun er i fin form altså, men ganske snørrete.

Hva skal jeg si til min mann.... har nett kranglet litt om dette...

Hadde dere sendt barnet deres i barnehagen i morgen, dersom det var i fin form, men snørrete, hatt tilsvarende feber som beskrevet over her i helgen? Og hadde dere brukt som "grense" for temperaturen i morgen tidlig?

Takker for meninger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da skulle det være 37 i temp og fin form..litt feber er nok til å holde barna hjemme mener nå jeg.

Barna kommer først og ikke jobben.

Skrevet

Regelen er klar hos oss i min barnehage. Dagen etter feber er barna hjemme.

Skrevet

Barna skal holdes hjemme med feber....

Skrevet

Hvis du måler temp rett fra senga i morgen tidlig hadde jeg holdt henne hjemme ved temp over 37..........................

Skrevet

De skal ikke i barnehagen når de har feber på kvelden...

Hva hadde du gjort om du selv var syk? Vært hjemme tenker jeg, selvom det passer dårlig... Sånn er det med barn, det passer sjeldent at de er syke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...